4
2422
0
1 سال پیش
بردلی کوپر در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ به نام Bullitt بازی خواهد کرد: «بردلی کوپر» در فیلم بعدی «استیون...

بردلی کوپر در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ به نام Bullitt بازی خواهد کرد: «بردلی کوپر» در فیلم بعدی «استیون اسپیلبرک» ایفای نقش خواهد کرد؛ این فیلم بر اساس شخصیت «فرانک بولیت» ساخته خواهد شد که یک پلیس جدی اهل سان فرانسیسکو می باشد. احتمالاً خیلی ها این شخصیت را از فیلم (Bullitt 1968) به خاطر دارند که در این فیلم «استیو مک کوئین» بزرگ نقش این شخصیت را بازی کرده بود.

 

این فیلم در حال حاضر در کمپانی «برادران وارنر» در حال توسعه می باشد و فیلمنامۀ فیلم توسط «جاش سینگر» نگارش خواهد شد؛ از آثار قبلی این نویسنده می شود اشاره کرد به فیلم پست (The Post 2017) و مهتاب (Moonlight 2016). هرچند که هنوز اطلاعاتی درمورد داستان این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است اما انتظار می رود این فیلم تفاوت های زیادی با فیلم محصول 1968 داشته باشد.

 

فیلم محصول 1968 نیز محصولی از برادران وارنر می باشد و در آن فیلم «پیتر ییتس» مسئولیت کارگردانی را بر عهده داشت؛ این فیلم بر اساس رمانی به قلم «رابرت ال فیش» ساخته شد بود و می توان از آن به عنوان برجسته ترین اثر استیو من کوئین یاد کرد. همانطور که در بالا اشاره کردیم مک کوئین در این فیلم نقش فرانک بولیت را بازی می کرد؛ پلیسی که در تلاش بود تا قاتلان خبرچینی که برای پروژه اش استخدام کرده بود را پیدا کند.

 

در یکی از صحنه های فیلم محصول 1968 یک صحنه تعقیب و گریز وجود دارد که می توان آن را پر هیجان ترین صحنه تعقیب و گریز تاریخ سینما نامید. این فیلم موفقیت چشم گیری داشت و با بودجۀ ساختی 4 میلیون دلاری موفق شد فروشی 42 میلیون دلاری داشته باشد.

 

اینجا جا دارد بگوییم که «چاد مک‌کوئین» فرزند استیو مک کوئینی و مولی مک‌کوئین نوۀ او تهیه کنندگان اجرایی این فیلم می باشند.

 

همچنین جدید ترین فیلم استیون اسپیلبرگ به نام فبلمنز (The Fabelmans) در حال حاضر در حال اکران در برخی از سینما های منتخب است و انتظار می رود که به زودی در اینترنت قرار بگیرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید