41
32615
31
9 ماه پیش
هوادارن فیلم باربی در این آخر هفته استقبال بسیار بالایی از این اثر داشته‌اند و فیلم باربی توانسته با...

هوادارن فیلم باربی در این آخر هفته استقبال بسیار بالایی از این اثر داشته‌اند و فیلم باربی توانسته با فروش ۱۵۵ میلیون دلاری خود در صدر جدول باکس آفیس باشد و این پرفروش ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۳ به حساب می‌آید. همچنین تماشاگران سینما با دیدن فیلم جدید نولان با رده سنی R به نام اوپنهایمر باعث شدن تا این فیلم فروش ۸۰ میلیون دلاری داشته باشد. در ادامه برای خواندن اخبار باکس آفیس این هفته با دیجی موویز همراه باشید.

 

ظاهرا تماشاگران تصمیم گرفته‌اند بلیت‌های سینمای خود را برای دیدن فیلم‌های باربی و اوپنهایمر بخرن و در یک روز به تماشای این دو فیلم که فضای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند بروند و باعث شوند تا این دو فیلم در جدول باکس آفیس برای فروش بیشتر با یکدیگر رقابت داشته باشند. این چهارمین افتتاحیه پرفروش تاریخ سینما است. سه افتتاحیه پرفروش دیگر تاریخ سینما به ترتیب عبارتند از انتقام‌جویان: پایان بازی، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد..

 

«دیوید ای. گراس» که مدیر شرکت مشاوره فیلم «Franchise Entertainment Research» است، می‌گوید: این آخر هفته بخاطر وجود این دو فیلم بدون تردید باید به سینما رفت. فیلم باربی و اوپنهایمر مکمل یکدیگر هستند و قرار نیست مخاطبان را از یکدیگر بگیرند. فیلم باربی به لطف کمپین تبلیغاتی خود توانست یک جنجال و ذوقی برای اکران این فیلم ایجاد کند که این امر باعث فروش ۱۸۲ میلیون دلاری در اکران سراسری این فیلم شده است. فروشی که حتی سازندگان این اثر هم نتوانسته بودند آن را برای افتتاحیه پیش‌بینی کنند.

 

فیلم باربی ساخت مشترک برادران وارنر و گرتا گرویک، کارگردان آثاری همچون Lady Bird 2017 و Little Women 2019 است.  فیلمنامه این فیلم مشترکاً توسط گرویگ و نوآ بامباک نوشته شده است و بازیگرانی همچون مارگو رابی و رایان گاسلینگ و ویل فرل در آن هنرنمایی کرده‌اند. جالب است بدانید این فیلم باعث کمبود رنگ صورتی در بازار شده است و تمام دنیا را پر از محصولات صورتی رنگ کرده است. این لایو اکشن امتیاز راتن تومیتوز ۹۰ از ۱۰۰ و امتیاز متاکریتیک ۸۰ از ۱۰۰ را به ثبت رسانده است.

 

فیلم اوپنهایمر که در رتبه‌ی دوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است، به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان و بازی درخشان کلین مورفی است. این فیلم زندگی‌نامه اوپنهایمر، پدر بمب اتم است. با اینکه در رتبه دوم قرار گرفته است اما این به معنای شکست برای این فیلم نیست. زیرا این فیلم هم توانسته است رکورد فروش افتتاحیه را در این ژانر بزند. با توجه به نظر منتقدان، فروش این فیلمِ سه ساعته در هفته‌های آینده بیشتر هم می‌شود.

 

فیلم جدید تام کروز که سری جدید از مجموعه‌ی فیلم ماموریت غیرممکن است، در هفته دوم اکران خودش با سقوط دو پله‌ای و فروش ۱۹٫۵ میلیون دلاری، رتبه سوم را در جدول باکس آفیس به دست آورده است.  فیلم Sound of Freedom با فروش ۱۸ میلیون دلار در رتبه چهارم  و آخرین و جدیدترین سری فیلم ایندیانا جونز هم با فروش ۶٫۷ میلیون دلار در رتبه پنجم قرار گرفته است.

 

نظرات کاربـران

31
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mhashena
    گزارش اسپویل
    (5 ماه پیش)

    آقا باربی چی داره که سرش دعوا کنید بابا خودتون رو اذیت نکنید بزارید هرکی واسه خودش خوش باشه

  • Couch Potato 🥔
    گزارش اسپویل
    (7 ماه پیش)

    خبر تلخ بود و کوتاه …

  • Ame222
    گزارش اسپویل
    (8 ماه پیش)

    من نمیفهمم چرا وقتی چیزی سلیقه شما نیست اسرار دارید اون چیز رو بد جلوه بدید ؟ چرا چون از رنگ صورتی استفاده کرده ؟ یا چون اسمش باربیه ؟ این همه تو این مماکت خودمون داریم پاره میکنیم میگیم به علایق و سلیقه هم احترام‌بزاریم ازادی بیان داشته باشیم که بعد به خاطر یه فیلم اینجوری‌تو کامنتا غوغا باشه ؟ واقعا احسنت دارید خیلی مردید