5
1723
0
1 ماه پیش
تریلر نهایی فیلم “Borderlands” با بازی کیت بلانشت، کوین هارت و جیمی لی کرتیس منتشر شد. این فیلم اقتباسی...

تریلر نهایی فیلم “Borderlands” با بازی کیت بلانشت، کوین هارت و جیمی لی کرتیس منتشر شد. این فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی به همین نام است.

 

Borderlands” بر اساس بازی ویدئویی به همین نام و در سبک تیراندازی شخص اول از استدیوی Gearbox Software است. در فیلم کیت بلانشت نقش شخصیت اصلی فیلم به نام لیلیث را یازی میکند. لیلیث یک قانون شکن است که پس از استخدامش توسط یک اسلحه‌ساز به نام اطلس (با بازی ادگار رامیرز) برای پیدا کردن دختر گمشده‌اش، به سیاره‌ی خود یعنی پاندورا برمیگردد. لیلیث برای ماموریتش یک گروه شامل پنج نفر دیگر برای جستجوی سیاره‌ی خطرناک تشکیل میدهد. سایر نفرات گروه شامل کوین هارت، جیمی لی کرتیس، آریانا گرین بلت و فلورین مانتینو هستند و جک بلک صداگذار رباتی به نام کلپ ترپ است.

 

بازیگران دیگری مانند هیلی بنت، جینا گرشن، شایان جکسون، استیون بویر، چارلز بابالولا، الیویر ریچرز، جنینا گاوانکار، بنجامین بایرون دیویس، رایان ردموند و بابی لی نیز در این فیلم حضور دارند. پن ژیلت، شعبده باز معروف و از صداگذاران بازی “Borderlands 3” نیز حضور کوتاهی در این فیلم خواهد داشت.

 

استدیوی لاینز گیت از سال 2015 به دنبال ساخت فیلمی بر اساس بازی‌های “Borderlands” بود. مراحل رسمی ساخت فیلم در سال 2020 کلید خورد و صحبت از کارگردانی ایلای راث برای این فیلم شد. فیلمبرداری فیلم از آپریل تا ژوئن 2021 در مجارستان انجام شد. آری آراد و آوی آراد تهیه کنندگی فیلم را برای شرکت Arad Productions و اریک فایگ برای شرکت Picturestart انجام دادند.

 

مجموعه بازی‌های “Borderlands” از سال 2009 شروع شد و استدیوی بازی سازی 2K Games اولین قسمت را ارائه داد و پس از آن چندین بازی دیگر از دنیای “Borderlands” ساخته شد. این مجموعه‌ی بازی‌ها بیش از 60 میلیون نسخه فروش داشتند و بیش از یک میلیارد دلار درآمدزایی کرده‌اند.

 

“Borderlands” قرار است در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید