3
2626
0
1 روز پیش
اولین تریلر از فیلم “Ballerina” اسپین آف فیلم‌های “John Wick” با بازی آنا د آرماس، کیانو ریوز و نورمن...

اولین تریلر از فیلم “Ballerina” اسپین آف فیلم‌های “John Wick” با بازی آنا د آرماس، کیانو ریوز و نورمن ریداس منتشر شد.

 

در این فیلم اکشن و هیجانی آنا د آرماس نقش ایو ماکارو را بازی میکند که یک رقاص باله است و به دنبال انتقام از یک گروه از آدمکش‌هایی است که خانواده‌اش را به قتل رسانده‌اند. وقایع فیلم “Ballerina” ما بین فیلم‌های “John Wick: Chapter 3 – Parabellum” و “John Wick: Chapter 4” اتفاق می‌افتد و در مورد شخصیت یک زن آدمکش است که حضور کوتاهی در قسمت سوم فیلم‌های جان ویک داشت و یونیتی فیلان این نقش را بازی کرده بود.

 

در فیلم “Ballerina” به غیر از آنا د آرماس بازیگران دیگری همچون نورمن ریداس، ایان مک شین، انجلیکا هیوستون، گابریل بایرن، کاتالینا سندینو مورنو و لنس ردیک فقید حضور دارند. کیانو ریوز نیز در فیلم حضور خواهد داشت و به گفته‌ی شی هتن (نویسنده‌ی فیلم) ریوز نقش پر رنگی را ایفا خواهد کرد و قرار نیست یک حضور کوتاه در نقش جان ویک در فیلم داشته باشد.

 

چهارمین قسمت “John Wick” پر فروش‌ترین فیلم این مجموعه با فروشی بیش از 440 میلیون دلار در جهان است. حالا “Ballerina” در زمان اکران باید انتظارات بسیار بالایی را برآورده کند. قبلا نیز اسپین آف دیگری از دنیای جان ویک ساخته شده بود. مینی سریال “The Continental” از شبکه‌ی پیکاک بازی مل گییبسون در سپتامبر سال 2023 پخش شد.

 

لن وایزمن کارگردان این فیلم خواهد بود . فیلمنامه توسط شی هتن و بر اساس شخصیت‌هایی که توسط درک کولستد خلق شده، نوشته شده است. کیلی اسمالی رومو تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم است و بزیل ایوانیک، اریکا لی و چد استالسکی (کارگردان هر چهار فیلم جان ویک) تهیه کنندگان “Ballerina” هستند.

 

“Ballerina” قرار است در تاریخ 6 ژوئن سال 2025 در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید