5
4015
1
1 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم “2073” منتشر شد. این فیلم آخرالزمانی مستندوار به کارگردانی آصف کاپادیا ساخته شده است.  ...

اولین تریلر از فیلم “2073” منتشر شد. این فیلم آخرالزمانی مستندوار به کارگردانی آصف کاپادیا ساخته شده است.

 

آصف کاپادیا با فیلم “2073” ثروتمندان و قدرتمندان را هدف خود قراره داده است و در این مورد گفته است: حتی اگه نتونم بازم کار کنم، حداقل تونستم این فیلم رو بسازم.

 

در این فیلم ایوانکا ترامپ سی‌امین سال رهبری یک جامعه‌ی دیکتاتوری و فاشیستی کابوس‌وارش را جشن میگیرد. جامعه‌ای که قبلا آمریکا بوده و پس از یک فاجعه‌ی ناشناخته در سال 2036 تبدیل به ویرانه شده است.

 

آصف کاپادیا فیلمساز بریتانیایی در مورد رهبری دختر دونالد ترامپ در فیلم میگوید شبیه شوخی به نظر می‌آید ولی به نوعی شوخی هم نیست. “2073” یک درام در مورد بشریت آخرالزمانی است و حرف‌های زیادی در مورد معیارهای واقعی و نگران کننده در مورد سیاست، محیط زیست، فساد، نژاد و تکنولوژی دارد و به گفته‌ی کاپادیا جامعه‌ی فعلی به این سمت در حرکت است.

 

شاید حضور شخصیتی به نام ایوانکا ترامپ در فیلم کمی شوخی به نظر بیاید اما سایر موضوعات “2073” اصلا شوخی‌بردار نیست. این فیلم توسط استدیوی Neon و Double Agent و Film4 پشتیبانی شده است و سه‌شنبه در شهر ونیز اکران شد. آصف کاپادیا میگوید این فیلم پاسخ او به دنیا و صنعت سرگرمی‌ای است که به جایی رسیده که مردم نمی‌توانند از قدرتمندان انتقاد کنند و یا تصمیمات آن‌ها را زیر سوال ببرند چون در این صورت ممکن است شغلشان را از دست دهند و یا اتفاقات بدتری به سرشان بیاید.

 

آصف کاپادیا در مورد فیلم اضافه کرد: در این فیلم تصاویری از 60 کشور مختلف گردآوری شده ولی کاری کردم که شبیه یک کشور به نظر بیایند. بعضی از تصاویر خیلی تازه هستند. در فیلم فاجعه‌هایی را از سراسر جهان مشاهده میکنیم. همچنین کلیپ‌هایی از ویرانی‌های اخیر غزه نیز استفاده شده است.

 

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید