1
711
0
4 روز پیش
آمازون پرایم اولین تریلر از فیلم ترسناک “House of Spoils” را منتشر کرد.   در این فیلم از استدیوی...

آمازون پرایم اولین تریلر از فیلم ترسناک “House of Spoils” را منتشر کرد.

 

در این فیلم از استدیوی Blumhouse رویای سر آشپز بودن برای آریانا د بروز تبدیل به یک کابوس وحشتناک و خوفناک میشود.

 

این فیلم داستان یک سر آشپز جاه طلب (با بازی آریانا د بروز) را دنبال میکند که هدفش افتتاح رستوران خودش در یک ملک زیبا است. اما طولی نمیکشد که اتفاقات عجیبی پیش می‌آید و همه‌ی اتفاقات ظاهرا به روح مالک قبلی آنجا مربوط میشود.

 

بریجت سوج کول و دنیل کرادی این فیلم را کارگردانی و نویسندگی کرده‌اند. به جز آریانا د بروز، آرین مؤید، باربی فریرا، آمارا کاران، میکل برت سیلست و مارتون سوکاس نیز در این فیلم حضور دارند.

 

فیلم “House of Spoils” از چند لحاظ یک فیلم ترسناک آشنا به نظر می‌آید که در آن نقش اصلی داستان معمولا به یک مکان جدید می‌آید و به خاطر تجربه‌ی اتفاقات عجیب و غریب شروع به از دست دادن ذهنش میکند. به نظر می‌آید کاراکتر آریان د بروز نیز به خاطر کارش و تهیه‌ی غذا و بی‌نقص بودن آن بسیار تحت فشار روحی است و بیننده را به یاد فیلمی مانند ” Black Swan” می‌اندازد. ظاهرا این فیلم به صورت همزمان هم ترسناک روان پریشانه است و هم داستان ارواح را نیز در کنارش دارد.

 

آریانا د بروز با بازی در تئاتر اصلی “Hamilton” به شهرت رسید و سپس با برنده شدن جایزه‌ی اسکار به خاطر بازی در فیلم “West Side Story” به کارگردانی استیون اسپیلبرگ تبدیل به ستاره‌ی بزرگی در هالیوود شد. او همچنین در سریال “Westworld” حضور داشته است و از کارهای اخیر او میتوان به انیمیشن “Wish” و فیلم “Argylle” اشاره کرد.

 

“House of Spoils” قرار است در تاریخ 3 اکتبر (11 مهر) از سرویس آمازون پرایم ویدئو پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید