11
4642
2
2 ماه پیش
یک خبر خوب و همزمان بد برای طرفداران سریال “Arcane” منتشر شد. سریال پرطرفدار شبکه‌ی نتفلیکس قرار است با...

یک خبر خوب و همزمان بد برای طرفداران سریال “Arcane” منتشر شد. سریال پرطرفدار شبکه‌ی نتفلیکس قرار است با فصل دوم که در ماه نوامبر پخش خواهد شد به پایان برسد.

 

البته گفته شده داستان های زیادی از این سریال باقی مانده است و قرار است در دنیای انیمیشنی “League of Legends” از شرکت Riot Games و استدیوی انیمیشن سازی “Fortiche” بازگو شوند.

 

کریستین لینکه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سریال “Arcane” فقط شروعی بر ماجرا و داستان‌های ما با استدیوی انیمیشین سازی Fortiche است. از همان ابتدا و از زمانی که شروع به کار بر روی این پروژه کردیم، پایان مشخصی در ذهن داشتیم. یعنی داستان “Arcane” با دو فصل به پایان خواهد رسید. ولی “Arcane” فقط اولین داستان از داستان‌هایی است که میخواهیم از سرزمین Runeterra تعریف کنیم.

 

از نوامبر 2021 که سریال “Arcane” از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد، در بین طرفداران بازی ویدئویی “League of Legends” و بیننده‌های معمولی بسیار پر طرفدار شد. این سریال برنده‌ی چهار جایزه‌ی امی شد که یکی از آن‌ها جایزه‌ی بهترین سریال انیمیشنی در سال 2022 بود و به خاطر انیمیشن، آهنگ سازی و خط داستانی تمجیدهای بسیاری دریافت کرد.

 

در سریال “Arcane” ستارگانی همچون هیلی استاینفلد و الا پرنل نقش دو خواهر به نام وی و جینکس را بازی میکنند. وی و جینکس دو شخصیت قدرتمند در بازی “League of Legends” هستند. این دو خواهر بالاجبار از همدیگر جدا میشوند و زمانی که شهر پیلتور با دنیای زیرزمینی مجرمان به نام زائون وارد جنگ میشود، باید رو در روی هم قرار بگیرند.

 

فصل دوم “Arcane” ادامه‌ی فصل اول پس از حمله‌ی جینکس را بازگو میکند که تمام شهر به دنبال جینکس هستند.

 

سریال “Arcane” توسط کریستین لینکه و الکس یی ساخته شده است و کریستین لینکه، مارک مریل و برندن بک تهیه کننگان اجرایی سریال می‌باشند.

در زیر میتوانید تریلر فصل دوم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Hamidrza3132
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    November 😖

  • زئوس
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    این انیمیشن کیفیت ساخت بالایی داشت حیف شد زود تموم شد