29
6435
3
1 سال پیش
آرکِین: لیگ افسانه‌ها (Arcane: League of Legends) اولین انیمیشن نمایش آنلاینی است که جایزه برجسته‌ترین انیمیشن امی را برنده...

آرکِین: لیگ افسانه‌ها (Arcane: League of Legends) اولین انیمیشن نمایش آنلاینی است که جایزه برجسته‌ترین انیمیشن امی را برنده شده است. این برد برای نتفلیکس یک برد قابل توجه به حساب می آید زیرا این اولین باری است که یکی از سریال های نتفلیکس این جایزه را دریافت می کند. انیمیشن های (Big Mouth) و (BoJack Horseman) از این شبکه در گذشته برای دریافت این جایزه نامزد شده بودند اما هیچ کدام نتوانسته بودند این افتخار را کسب کنند. از دیگر نامزد های «برجسته‌ترین انیمیشن امی» می شود اشاره کرد به: (Bob’s Burgers)؛ (Rick and Morty)، (The Simpsons) و (?…What If) که سه سریال اول قبلاً موفق به دریافت این جایزه شدن بودند. این سریال از روی بازی «League of Legends» محصول شرکت «رایت گیمز» ساخته شده است.

 

«کریستین لینک» خالق این سریال که در کمپانی رایت گیمز هم کار می کند برای دریافت جایزه حضور داشت و در سخنرانی خود گفت: “بابت این جایزه از همه تشکر می کنم. از اونجایی که سریال ما از روی بازیـمون ساخته شده این جایزه بسیار مهمـه. خیلی حس خوبیه که می بینیم دنیا از شخصیت ها و داستان های ما استقبال کرده؛ به همین خاطر از نتفلیکس که از اول به ما باور داشت تشکر می کنم، و همچنین از رایت گیمز و همچنین از تمام کسانی که به مدت ۱۲ در این بازی با ما همراه بودند و اون رو به جایی که الان هست رسوندن.”

 

این سریال در نوامبر ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شد و از آن موقع تبدیل به یکی از سریال های پرطرفدار نتفلیکس شده است. این سریال در سایت «راتن تومیتوز» که نقد منتقدین حرفه را جمع آوری می کند امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰ را گرفته است. این برد درست بعد از این که نتفلیکس اعلام کرد که کار ساخت فصل دوم به اواسطـش رسیده است برایش به دست آمد. فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • :]
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    فصل دوم کی میاد؟

  • Mahino
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بدون شک یکی از قشنگ ترین سریال هایی که به عمرم دیدم

  • Mahino
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بدون شک یکی از قشنگ ترین سریال هایی که به عمرم دیدم