6
6724
0
1 ماه پیش
اولین تریلر از فیلم “Anora” به کارگردانی شان بیکر و برنده‌ی جایزه‌ی نخل طلا در جشنواره‌ی کن منتشر شد....

اولین تریلر از فیلم “Anora” به کارگردانی شان بیکر و برنده‌ی جایزه‌ی نخل طلا در جشنواره‌ی کن منتشر شد. این فیلم داستان عاشقانه بین یک کارگر جنسی و پسر یک سرمایه دار روس است که سر و صدای زیادی را در جشنواره‌ی کن به پا کرده بود.

 

این فیلم کمدی و درام داستان آنورا (با بازی مایکی مدیسون) را دنبال میکند. او یک رقاص ازبکی آمریکایی است و رئیسش اغلب مشتریان روس را برای او در نظر میگیرد. یک شب او با وانیا (با بازی مارک ادلستین) آشنا میشود. وانیا پسر یه سرمایه دار روس است و به آنورا پول میدهد تا به مدت یک هفته دوست دخترش شود. این دو به شکل غیر منتظره‌ای عاشق یکدیگر میشوند و با هم فرار میکنند، اما زمانی که پدر و مادر وانیا باخبر میشوند داستان عاشقانه‌شان با خطر مواجه میشود.

 

فیلم “Anora” برای اولین بار در ماه می و در جشنواره‌ی کن اکران شد و در بین تماشاگران با تشویق 7.5 دقیقه‌ای مواجه شد و در پایان جشنواره، جایزه‌ی بزرگ نخل طلای بهترین فیلم را از آن خود کرد.

 

در کنفرانس خبری جشنواره‌ی کن برای فیلم “Anora” شان بیکر که تجربه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی نظیر “Tangerine” و “The Florida Project” و “Red Rocket” را در کارنامه دارد گفت: این که فیلم‌های او با مضمون کارگران جنسی است به این خاطر است که میخواهد برای حذف این ناهنجاری اجتماعی کمک کند و قصد او از ساختن این فیلم‌ها تعریف داستان انسان‌ها در وسعت جهانی است.

 

بازیگران فیلم “Anora” به غیر از مایکی مدیسون و مارک ادلستین شامل یوری بوریسوف، کارن کاراگولیان، واچه تووماسیان، لیندزی نورمینگتون، آیوی واک، لونا سوفیا میراندا، آلنا گورویچ، الکسی سربریاکوف و دریا اکاماسووا می‌باشد.

 

“Anora” قرار است در تاریخ 18 اکتبر (27 مهر) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید