8
3164
0
1 سال پیش
صحبت‌های بازیگران فیلم جدید دیوید او راسل درمورد همدیگر: «کریستین بل»؛ «جان دیوید واشنگتن» و «مارگو رابی» و سایر...

صحبت‌های بازیگران فیلم جدید دیوید او راسل درمورد همدیگر: «کریستین بل»؛ «جان دیوید واشنگتن» و «مارگو رابی» و سایر عوامل فیلم آمستردام  (Amsterdam 2022) در نیویورک سیتی بر روی فرش سبز قدم گذاشتند تا اولین اکران جهانی این فیلم را با هم جشن بگیرند. آمستردام به کارگردانی «دیوید او راسل» فیلمی است که بر اساس یک اتفاق واقعی در دهه 1930 ساخته شده است. این فیلم داستان سه دوست را روایت می کند که شاهد یک قتل بوده اند و بعد از آن برای این سه دوست پاپوش درست می کنند و آن ها تبدیل به مظنونین این قتل می شوند. این سه در طول فیلم با کمک «ژنرال گیل دیلنبک» با بازی «رابرت دنیرو» یکی از ظالمانه ترین توطئه های تاریخ آمریکا را برملا می کنند.

 

دیوید واشنگتن و مارگو رابی در این رویداد از یکدیگر و کریستین بل تمجید کردند و توضیح دادند چه چیزی در این فیلم باعث یکپارچی آن ها با هم شده است.  دیوید واشنگتن در مورد هم بازی هایش گفت: “حرفه بودن آنها، انسانیت و فروتنی آنها و اشتیاق آن ها برای گفتن حقیقت باعث شد که ترکیب شدن با آن ها برای من آسان باشد.”

 

مارگو رابی هم حرف های دیوید واشنگتن را تکرار کرد و گفت ترکیب شدن با دیوید واشنگتن و کریستین بل کار سختی نبوده است چون آن ها بچه های خیلی خوبی هستند. اون همچنین گفت که در طول این فیلم به ویژه با دیوید واشنگتن خیلی صمیمی شده است چون برای هر دوی آن ها اولین باری بوده که در یکی از فیلم های دیوید او راسل بازی می کرده اند. و گفت: “ما سریعاً رفتیم پیش هم من ازش پرسیدم تو ترسیدی؟ آخه من ترسیدم” و اون جواب داد “نگران نباش. همیشه همینطوریـه. اول هرکاری نمی دونی قرار چه اتفاق هایی بیوفته و و همینش هم هیجان انگیزه.”

 

رابرت دنیرو هم در این اکران حضور داشت و درمورد لذت بردنش از همبازی شدن با بازیگران فیلم گفت و همچنین دیوید او راسل را یک کارگردان خاص خطاب کرد که به کاری که انجام می دهد عمقاً اهمیت می دهد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید