8
3325
0
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی سریال American Born Chinese با بازی میشل یئو منتشر شد: اگر طرفدار فیلم همه‌چیز همه‌جا به...

اولین تریلر رسمی سریال American Born Chinese با بازی میشل یئو منتشر شد: اگر طرفدار فیلم همه‌چیز همه‌جا به یکباره (Everything Everywhere All at Once 2022) هستید و ترکیب «میشل یئو» و «جاناتان کی کوان» در این فیلم را دوست داشته اید، خبر خوب برای شما این است که این دو بازیگری برای بار دوم در سریال چینی متولد آمریکا (American Born Chinese) محصول «دیزنی» با یکدیگر هم بازی شده اند. اخیراً اولین تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان پسری با نام «جین وانگ» را روایت می کند، پسری نوجوان که درگیر زندگی خوانوادگی و مدرسه اش است، در این بین جین در مدرسه با دانش آموزی بورسیه شده از تایوان آشنا می شود و مجموعه اتفاقاتی جین را به سمت مبارزه ای در بین خدایان اسطوره شناسی چین سوق می دهند.

 

در این تریلر تا حد ممکن با شخصیت ها و داستان سریال آشنا می شویم و مقداری از صحنه های زیبا و هیجان انگیز سریال را می بینیم.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «میشل یئو»، «یئو یان یان»، «چین هان»، «دانیل وو»، «جاناتان کی کوان»، «استفانی شو»، «رونی چنگ»، «جیمز هنگ»، «لیسا لو» و «جیمی او یانگ».

 

این سریال قرار است در تاریخ ۲۴ می سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید