8
3305
0
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فیلم Air منتشر شد: شاید اطلاع نداشته باشید که «بن افلک» کارگردانی فیلمی کمدی و بیوگرافی...

اولین تریلر رسمی فیلم Air منتشر شد: شاید اطلاع نداشته باشید که «بن افلک» کارگردانی فیلمی کمدی و بیوگرافی با نام هوا (Air 2023) را انجام داده است که قرار است تا چند ماه دیگر اکران خودش در سینما ها را آغاز کند و حالا اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده است و داستان فردی به نام «سانی واکارو» را روایت می کند، یکی از فروشنده های شرکت «نایک»، این فرد در تلاش است که قراردادی بزرگ با «مایکل جردن» ببند که از کفش های نایک استفاده کند.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «مت دیمون»، «بن افلک»، «جیسون بیتمن»، «کریس مسینا»، «مارلون وینز»، «کریس تاکر»، «وایولا دیویس»، «جوئل گرچ»، «گوستاو اسکاشگورد»، «باربارا سکووا»، «جسیکا گرین» و «دن بوکاتینسکی».

 

فیلمنامه این فیلم توسط «الکس کانوری» در سال ۲۰۲۱ نوشته شد و به مدت یک سال در لیست سیاه ماند اما در نهایت در آپریل سال ۲۰۲۲ «آمازون استودیوز» ساخت این فیلم را بر عهده گرفت و فیلمبرداری فیلم در تاریخ ۶ جوئن سال ۲۰۲۲ در لس آنجلس آغاز شد.

 

این فیلم اکران خودش را در تاریخ ۵ آپریل سال ۲۰۲۳ در سینما ها آغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید