7
3554
0
1 سال پیش
پوستر رسمی فیلم Air به کارگردانی بن افلک منتشر شد: همانطور که در جریان هستید مدتی پیش تریلر رسمی...

پوستر رسمی فیلم Air به کارگردانی بن افلک منتشر شد: همانطور که در جریان هستید مدتی پیش تریلر رسمی فیلم هوا (Air 2023) به کارگردانی بن افلک منتشر شد که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید و حالا اخیراً پوستر رسمی این فیلم نیز منتشر شده که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده است و داستان فردی به نام «سانی واکارو» را روایت می کند، یکی از فروشنده های شرکت «نایک»، این فرد در تلاش است که قراردادی بزرگ با «مایکل جردن» ببند که از کفش های نایک استفاده کند.

 

در این پوستر شخصیت های اصلی فیلم را می بنیم که همه در یک قاب کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «مت دیمون»، «بن افلک»، «جیسون بیتمن»، «کریس مسینا»، «مارلون وینز»، «کریس تاکر»، «وایولا دیویس»، «جوئل گرچ»، «گوستاو اسکاشگورد»، «باربارا سکووا»، «جسیکا گرین» و «دن بوکاتینسکی

 

فیلمنامه این فیلم توسط «الکس کانوری» در سال 2021 نوشته شد و به مدت یک سال در لیست سیاه ماند اما در نهایت در آپریل سال 2022 «آمازون استودیوز» ساخت این فیلم را بر عهده گرفت و فیلمبرداری فیلم در تاریخ 6 جوئن سال 2022 در لس آنجلس آغاز شد.

 

این فیلم اکران خودش را در تاریخ 5 آپریل سال 2023 در سینما ها آغاز خواهد کرد.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید