5
2478
1
1 سال پیش
تریلر جدید سریال انیمیشنی Agent Elvis منتشر شد: شخصیت افسانه ای الویس پریسلی نیاز به معرفی ندارد، پادشاه راک...

تریلر جدید سریال انیمیشنی Agent Elvis منتشر شد: شخصیت افسانه ای الویس پریسلی نیاز به معرفی ندارد، پادشاه راک اند رول که کل جهان او را می شناسند. اخیراً نتفلیکس در سریالی انیمیشنی به نام مامور الویس (Agent Elvis) این خواننده افسانه ای را به شکل یک جاسوس در آورده است و تا مدتی دیگر قرار است این سریال پخش شود. اخیراً تریلری جدید از این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

یکی سوال که هرکسی بعد از شنیدن این خبر به آن فکر می کند این است “چه کسی قرار است صداپیشگی شخصیت الویس را انجام دهد؟” احتمالاً بسیار خوشحال خواهید شد که بگوییم در این سریال «متیو مک‌کانهی» بزرگ، صداپیشگی این خواننده را انجام داده است.

 

این سریال از مجموعه داستان های ۰۰۷ الهام گرفته است و در این تریلر می بینیم که وقتی بحث امنیت جهان پیش می آید، مامور الویس هیچ شوخی ای ندارد و همچنین با دیدن شخصیت هایی مانند «ریچارد نیکسون» و واقعه فرود بر روی ماه می توانیم حدس بزنیم که داستان این سریال در دهه های ۶۰ تا ۷۰ میلادی رخ می دهد.

 

این سریال که به نظر می رسد قرار است انیمیشن مورد علاقه جدیدِ افراد انیمیشن دوست بشود توسط همسر سابق الویس یعنی «پریسیلا پریسلی» و «جان ادی» ساخته شده است.

 

این سریال قرار است در تاریخ ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳ از پلتفرم نتفلیکس منتشر شود.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • AmirHS04
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این چقدر شبیه حسام نواب صفویه🤣🤣