5
2592
0
2 روز پیش
اولین تریلر لز فیلم ترسناک “Afraid” توسط استدیوی سونی منتشر شد. در این فیلم با بازی جان چو و...

اولین تریلر لز فیلم ترسناک “Afraid” توسط استدیوی سونی منتشر شد. در این فیلم با بازی جان چو و کاترین واترستون قرار است نسخه‌ی مرگبار هوش مصنوعی را شاهد باشیم.

 

خلاصه داستان رسمی این فیلم ترسناک و علمی تخیلی به این شرح میباشد: کرتیس (با بازی جان چو) و خانواده‌اش برای تست یک دستگاه خانگی جدید و انقلابی انتخاب شده‌اند؛ یک دستیار دیجیتالی برای خانواده به نام آیا. زمانی که دستگاه و تمام سنسورها و دوربین‌هایش در خانه نصب میشوند، این دستگاه خانه‌های هوشمند را به یک مرحله پیشرفته‌تر میکند و به نظر می‌آید آیا قادر به امجام دادن تمام کارهای خانه است. آیا رفتارهای خانواده را یاد میگیرد و شروع به پیش بینی نیازهایشان میکند و اطمینان حاصل میکند هیچ چیز و هیچ کسی مزاحم آن‌ها نشود.

 

در تریلر نیز کرتیس و خانواده‌اش ابتدا به خاطر راحت‌تر شدن کارهایشان به دستیار هوش مصنوعی علاقمند میشوند ولی پس از گذشت زمان متوجه خطرناک بودن آن میشوند.

 

سایر بازیگران فیلم شامل هاوانا رز لو (بازیگر فیلم “Bottoms”)، لوکیتا مکسول، دیوید دستمالچیان و کیث کاراداین میباشند. در ابتدا نام فیلم قرار بود “They Listen” باشد ولی بعداً به “Afraid” تغییر نام داد.

 

“Afraid” توس شرکت سینمایی Blumhouse تولید شده است. این شرکت سینمایی فیلم‌های “M3GAN” و “The Purge” را نیز تولید کرده است. “Afraid” در ایالات متحده توسط Columbia Pictures ارائه و توسط Sony Pictures Entertainment پخش خواهد شد.

 

فیلم “Afraid” توسط کریس ویتز نوشته و کارگردانی شده است. کریس ویتز همچنین به همراه جیسون بلام و اندرو میانو تهیه کننده‌ی فیلم نیز هستند. بیتریز سکیرا، پال او دیویس، دن بالگوین و بریتا رووینگز نیز تهیه کنندگان اجرایی این فیلم علمی تخیلی و ترسناک هستند.

 

“Afraid” قرار است در تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید