11
4343
1
3 ماه پیش
نتفلیکس تریلر فیلم رمانتیک کمدی جدیدش به نام “A Family Affair” را منتشر کرد که ستارگانی همچون نیکول کیدمن،...

نتفلیکس تریلر فیلم رمانتیک کمدی جدیدش به نام “A Family Affair” را منتشر کرد که ستارگانی همچون نیکول کیدمن، زک افران، جوئی کینگ، لیزا کوشی و کتی بیتس در آن حضور دارند.

 

داستان فیلم زارا فورد (با بازی جوئی کینگ) را دنبال میکند، یک زن جوان که متوجه میشود مادر مجردش، بروک (با بازی نیکول کیدمن) با رئیسش کریس کول (با بازی زک افران) که یک ستاره‌ی سینمای از خود راضی است رابطه دارد. فیلم “A Family Affair” سومین همکاری نیکول کیدمن و زک افران در سینما است.اولین همکاری این دو در سال 2012 و در فیلم “The Paperboy” بود و یک سال بعد در فیلم “The Butler” هم همبازی شدند.

 

تریلر فیلم هم کشمکش‌های بین بروک و زارا را نشان میدهد که از رابطه‌ی مادرش با رئیس به هیچ وجه راضی نیست.

 

جوئی کینگ پس از بازی در سه گانه‌ی “Kissing Booth” در نقش ال اوانز به یکی از بازیگران ثابت فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شده است. اولین حضور زک افران در یک عنوان از نتفلیکس فیلم “Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile” بود که نقش تد باندی قاتل سریال را بازی کرد. پس از آن در سال 2020 او در ریلیتی شوی “Down to Earth” حضور داشت. نیکول کیدمن فقط در فیلم “The Prom” در نتفلیکس حضور داشته است.

 

اگر چه فیلم “A Family Affair” در ابتدا قرار بود در نوامبر سال 2023 پخش شود، ولی به خاطر اعتصاب بازیگران و نویسندگان به سال 2024 منتقل شد.

 

ریچارد لاگراونس کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و کری سولومون فیلمنامه‌ی فیلم را نوشته است. جو راث و جف کریشنبام تهیه کنندگان فیلم هستند. میشل موریسی، آلیسا آلتمن و کری سولومون تهیه کنندگان اجرایی این فیلم میباشند.

 

فیلم “A Family Affair”در روز 28 ژوئن (8 تیر) از نتفلیکس در تمامی کشورها قابل دسترس خواهد بود. میتوانید تریلر این فیلم عاشقانه و کمدی را پایین تر تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • MelkoR
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    یه حسی بهم میگه از این فیلمایی هس که امتیاز 7 میگیره ولی 5 هم نمی ارزه.