9
5301
4
1 سال پیش
تریلر جدید سریال ۱۸۹۹ همراه با زیرنویس: نتفلیکس با سریال جدید سازندگان سریال (Dark) راز و رمز را به...

تریلر جدید سریال ۱۸۹۹ همراه با زیرنویس: نتفلیکس با سریال جدید سازندگان سریال (Dark) راز و رمز را به دریا های آزاد کشانده است. این پلتفرم جدیداً تریلر جدیدی از سریال ۱۸۹۹ (۱۸۹۹) منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری درمورد اتفاق هایی که قرار است در این سریال بیوفتد در اختیار ما قرار می دهد.

 

در این تریلر جمعی از مسافرانی را می بینیم که از ملیت های مختلف دور هم جمع شده اند و ناخدای کشتی به امید کمک به کشتی ای به نام «پرومتئوس» کشتی را از مسیر اصلی اش خارج می کند و وقتی به مکان کشتی گم شده می رسند متوجه می شوند که کشتی غرق شده و دوباره ظاهر شده است و تمامی مسافران کشتی به شکل مرموزانه ای ناپدید شده اند، هرچقد که جلوتر می رویم راز و سوالات بیشتری بوجود می آیند.

 

«یانتیه فریزه» و «باران بو اودار» سازندگان سریال معروف دارک این سریال را ساخته اند. همانطور که می دانید سریال دارک سه فصل ادامه داشت اما همچنان مشخص نیست که سریال ۱۸۹۹ قرار است سریالی تک فصل باشد و یا برای چند فصل ادامه خواهد داشت.

 

این سریال بازیگر های مختلفی از ملیت های مختلف را دور هم جمع کرده است که از آن ها می شود اشاره کرد به «امیلی بیچام» بریتانیایی، «آنورین برنارد» ولزی و همچنین «آندریاس پیچمن» آلمانی که در سریال دارک نقش های مهمی را بازی کرد.

 

سریال ۱۸۹۹ در تاریخ ۲۷ آبان پخش خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Hassan Hatami
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    ۱۸۹۹ هم مثل خیلی از سریال های این سبک بعد از اتمام فصل اول برای فصول بعدی کنسل شد

  • amirhosseindehghani
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سازندگان دارک یه مفهوم زمان گرفتن دستشون دیگه ول نمیکنن. با اینکه قشنگه اما همه فیلما دارن یکم زمان و فیزیک قاطی میکنن. تکراری شده

    • download4you
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      اگه یه درصد تقریبی بگیریم +۹۰% فیلم و سریال های هالیوود هدف خاصی را دنبال نمی کنند و اغلب درام هستند حتی دسته بندی های دیگه هم یه تیکه شون به درام گره خورده! که می تونی حتی تو دسته بندی فیلم های دیجی موی هم به خوبی مشاهده کنین.و با این حال اون فیلم و سریالا تکراری نیستند و عام مردم ازشون لذت می برن اما همین که دومین سریال به درد بخور در محور زمان ساخته شده شده تکراری!!!

    • Costello
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      کی گفته این سریالم حتما به زمان و فیزیک ربط داره بعد این دو عزیز بیشتر تو ژانر نوار قدرت دارن و ایده هاشون همیشه خوب و درگیر کننده بوده به همین خاطر تو این ژانر مونده ن به قول معروف ترکیب برنده رو نباید دست بزنیم