کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez50.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.

دانلود فیلم Godzilla Minus One 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
7.7/10164.9K Votes

دانلود فیلم Godzilla Minus One 2023

476 Comments
81 امتیاز منتقدین
3.63 از 175 امتیاز
برنده 1 جایزه اسکار 🥇

نظرات کاربـران

476
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
مرتب‌سازی:
  • mahmoud4az
    گزارش اسپویل
    (1404/05/14)

    فوق العاده زیبا با داستان زیبا

  • pegahpsr
    گزارش اسپویل
    (1403/11/15)

    اصلا مخاطبو جذب نمیکرد. اورریتده.

  • Enisa724
    گزارش اسپویل
    (1403/08/21)

    یکی از مسخره ترینا بود که دیدم… دوست نداشتم… حیف نت…

  • mariastd
    گزارش اسپویل
    (1403/06/03)

    افتضاح

  • khoshiz
    گزارش اسپویل
    (1403/06/03)

    عالی

  • saeedrastgar68
    گزارش اسپویل
    (1403/05/27)

    والا من که خوشم نیومد. خدایی نفهمیدم چرا اینقد از این فیلم تعریف می کردن. شاید باید ژاپنی باشی تا خوشت بیاد

  • Secred Warrior
    گزارش اسپویل
    (1403/04/24)

    به نظرم به کامنتا توجهی نکنید و یک بار این فیلمو ببینید. پشیمون نمیشید واقعا معرکه بود

  • saeed2077
    گزارش اسپویل
    (1403/04/10)

    بسیار زیباتر و جذاب تر از نسخه های تین ایجری هالیوودی بود. اگر می خواید فقط گودزیلا و صحنه های اکشن ببینید براتون حوصله صر بر میشه. اما اگه داستان خوب، دیالوگ خوب با چاشنی کمی هیجان ببینید پیشنهاد میشه.

  • PSTrophY
    گزارش اسپویل
    (1403/04/03)

    معرکه بود پر از استرس، ترس و عشق شجاعت و از خودگذشتگی و اینکه اگر یک کشوری نظامیان قوی داشته باشه و وفادار، همیشه اونا هستند که جان فدای مردم هستند

  • Manabanoo71
    گزارش اسپویل
    (1403/03/31)

    من خیلی دوسش داشتم مخصوصا قسمت درام و شخصیت پردازیش درکنار بخش های هیجانیش🤌🏻

  • Poker9955
    گزارش اسپویل
    (1403/03/28)

    اکت نمایش مصنوعی فقط چشماشون باز بلدن بکنن . عین انیمه صحبت میکنن به صورت هیجان انگیز انگار نه انگار داری یه فیلم میبنی و صحبتاشون از اکت هاشون مصنوعی تر . فک کنم برا ادیت گودزیلا و تانک ها یه بچه 15 ساله چینی استخدام کردن شبیه اسباب بازی بودن . منطق صفر . بعد 12 ماه اومدم یه فیلم ببینم حالم بد شد دوباره باید برم 12 ماه دیگه بیام . در کل اعصابت ضعیفه نبین خیلی کرینجه

  • SCOOBY
    گزارش اسپویل
    (1403/03/24)

    جلوه های ویژه از ده به نظر من 7 بود اما صدا گذاری خوب بود, در مورد داستان هم باید بگم که از ورژن های هالیوودی به شدت بهتر بود و با نظر دوستانی که گفتن کند و حوصله سربره کاملا مخالفم چون زمان بیشتری رو صرف ساخت شخصیت ها کرد و دیالوگای لوس آمریکایی نداشت