کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez50.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.
- کیفیت : 1080p WEB-DL
- زمان : 94 دقیقه
- ژانر : درام
- رده سنی : R
- کارگردان : Gren Wells
- محصول کشور : آمریکا
- نویسنده : Philip Beard
- ستارگان : Sadie Sink,theo rossi,Jessica Capshaw
زمانی که تس و خانوادهاش یکی از اعضای خانوادهشان را از دست میدهند، تس یک تکیهگاه جدید و غافلگیرکننده پیدا میکند: پدر حقیقیاش. یک مرد دوستداشتنی اما بیمسئولیت از محلهی پایینشهر.
2 بار برنده جایزه
همراه با زیرنویس چسبیده
0 امتیاز منتقدین
4.33 از 21 امتیاز
نسخه زیرنویس چسبیده فارسی
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
1080p WEB-DL SoftSub
Encoder : YTS
1.73 GB
Mkv
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
720p WEB-DL SoftSub
Encoder : YTS
865 MB
Mkv
دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفاً v.p.n خود را خاموش کنید ، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.
در صورتی که خارج از کشور زندگی میکنید ، اینجا کلیک کنید.
در صورتی که خارج از کشور زندگی میکنید ، اینجا کلیک کنید.
برای اطلاع از جدیدترین آدرس سایت ، به کانال تلگرام دیجی موویز بپیوندید.
برای عضویت در کانال اینجا را کلیک کنید
نظرات کاربـران
17
COMMENTS برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
مرتبسازی:
فراموشی رمز عبور
پس از درخواست شما,ایمیلی برای شما به منظور تغییر رمز عبور شما ارسال خواهد شد,لطفا inbox و پوشه اسپم خود را پس از درخواست بررسی کنید
عضویت در سایت
ورود به پنل کاربری




قطعا برای بانو میبینیمش
ارزش دیدن داره پیشنهاد میکنم ولی به شدت سطحی بود منو یاد اون فیلمه the summer i turned perty میندازه
فکر میکنم امتیازش بخاطر پایان رویاییش کم باشه، کلا فیلم خوبی بود مقابله و چگونگی برخورد با مشکلات زندگی رو خوب توضیح داده بود البته اگر همه خانواده ها مثل این خانواده حتی باوجود اشتباهاتشون بازهم پشت هم باشن ، درکل پیشنهاد میشه
برا یبار دیدن خوبه
فیلم غمگینی بود ولی حس خوبی داشت
آدم احساساتی هستین؟توی شرایط بدی روحین؟ پس این فیلمو نبینین چون پستی و بلندی احساسی زیاد داره و با احساساتتون بازی میکنه. اما اگر حالتون خوبه ببینید ارزش یک بار رو دیدن رو داره
خیلی معمولیه
بد نبود برای گذران وقت . من بخاطر تئو روسی دیدم فیلمو
خلاصه:ارزش یکبار دیدن رو داره
خوشم نمیومد
از تریلرش مشخصه به نظر جالب میاد اگر کسی دیده نظرشو بگه
فیلم نه بد و نه خوبی بود ، ارزش دیدن داشت باعث میشه بیشتر قدر عزیزانمان رو بدانیم که یه اتفاق و رفتار ها چه تاثیری روی بقیه میذارن
من خوشم اومد
به عشق بانو میبینم
من به عشق باباش، تو سانز آف انارکی بود
ایول نمردیمو یه سیدی فن دیدم
Dear Max 🙂