دانلود سریال Fear the Walking Dead با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
6.8/10139K Votes

دانلود سریال Fear the Walking Dead

379 Comments
4.43 از 142 امتیاز
وضعیت: تمام شده (8 فصل)

دانلود سریال Fear the Walking Dead با زیرنویس فارسی چسبیده

 

ترس از مردگان متحرک (Fear the Walking Dead) یک سریال به سبک ترسناک، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز تولید مشترک «دیو اریکسون» ، «رابرت کرکمن» که در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۵ اولین قسمت از فصل نخست آن در کشورهای ایالات متحده آمریکا و مکزیک از شبکه AMC منتشر شده است . همچنین ستارگانی همچون «کیم دیکنز» ، «فرانک دیلن» ، «کلیف کورتیس» در این سریال به ایفای نقش میپردازند. این سریال در واقع اولین اسپین آف (پیش درآمد) سریال «مردگان متحرک» (دانلود سریال The Walking Dead) می باشد. دومین اسپین آف این سریال «مردگان متحرک : فراسوی جهان» (دانلود سریال TWD World Beyond) در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. (دانلود سریال Fear the Walking Dead با زیرنویس فارسی چسبیده از دیجی موویز)

 

«دانلود سریال ترس از مردگان متحرک با زیرنویس چسبیده»

تاکنون بازگشت آلیشیا دبنام-کری در نقش آلیشیا کلارک، کلمن دومینگو در نقش ویکتور استرند، دانای گارسیا در نقش لوسیانا گالوز، مگی گریس در نقش آلتیا، جنا الفمن در نقش جون، الکسا نیسنسون در نقش چارلی و گرت دیلاهانت در نقش جان دوری، در فصل پنجم سریال  Fear the Walking Dead تایید و اعلام شده است. همچنین بین فصل پنجم این سریال و سریال The Walking Dead قرار است شاهد دومین کراس اور نیز باشیم.

 

کراس اول در فصل چهارم بود که در طی آن شاهد حضور شخصیت مورگان جونز با بازی لنی جیمز، بودیم و این شخصیت قرار است در فصل پنجم و ششم نیز حضور داشته باشد. حال آستین آملیو، بازیگر نقش دوایت در سریال The Walking Dead که دست راست نیگان بود و پس از پایان فصل هشتم به دلیل ممنوع شدن برای زندگی در منطقه امن الکساندریا این مجموعه را ترک کرد، قرار است در فصل پنجم و ششم سریال حضور داشته باشد و یکی از شخصیت‌های اصلی فصل های آینده این سریال خواهد بود.

نظرات کاربـران

379
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Lord_ahmad
    (1 هفته پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    سریال بدی نبود یعنی دوستش داشتم اون اوایل اینکه خانوادگی دور هم بودن برای زنده موندن تلاش می‌کردن بعد از مرگ تراویس سریال یکم افت کرد و خب باز بد نبود نیک بود تروی و بعد از مرگ تروی و نیک واقعا سریال مزخرف شد و فصل هفت باز میشد طاقت اورد دید حوصله سر بر نبود ولی وای فصل ۸ مزخرف به شدت بول شت فقط ردش میکردم که تموم بشه آخه نه احساساتی توش بود نه ناراحتی طرف مادرش مرد اصلا براش مهم نیست

  • Mr Warden
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    نمیدونم چرا این و سریال اصلی هر دو داغون تموم شدن برخلاف اولاشون

  • Ali damshenas
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    کاش ادم الزایمر بگیره یبار دیگه سریال مردگان متحرکو بتونه ببینه،خوشبحال اونایی که تا الان ندیدنش