دانلود فیلم Alien Covenant 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
6.4/10296.1K Votes

دانلود فیلم Alien: Covenant 2017

20 Comments
65 امتیاز منتقدین
4.33 از 18 امتیاز

دانلود فیلم Alien: Covenant 2017

بیگانه: کاوننت(Alien: Covenant) یک فیلم در ژانر هیجان انگیز ، ترسناک و علمی–تخیلی محصول سال ۲۰۱۷ ایالات متحده آمریکا و انگلستان به کارگردانی ریدلی اسکات (کارگردان فیلم مریخی)و نویسندگی جان لوگان و دانته هارپر(بر مبنای داستانی از جک پگلین و مایکل گرین) ساخته شده است. بازیگرانی همچون مایکل فاسبندر (بازیگر فیلم دارک فینکسکاترین واترستون (بازیگر فیلم جنگ جریانبیلی کروداپ (بازیگر فیلم کجا رفتی برنادتدنی مک‌براید (بازیگر انیمیشن متصلدمیان بیچیر (بازیگر فیلم کینهکارمن اجوجو و الکساندر انگلند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم ادامه ی فیلم پرومتئوس در سال ۲۰۱۲ است و با اینکه بعد از کالکشن فیلم بیگانه ساخته شده ،به گفته ریدلی اسکات پیش درآمدی بر آن محسوب می شود. “بیگانه: کاوننت” توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در ۱۲ مه ۲۰۱۷ در بریتانیا و در ۱۹ مه ۲۰۱۷ در ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، تایوان و  بنگلادش منتشر شد.

 

این فیلم در وب‌گاه نقد فیلم  Rotten Tomatoes  از ۴۰۱ نقد منتشر شده ، توانست ۶۵ درصد رضایتمندی و در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۵۸۶ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۶۵ را به خود اختصاص دهد.” این فیلم دارای رده سنی بزرگسال (R) به دلیل خشونت شدید و تخیلی ، تصاویر خون آلود و برخی ارجاعات جنسی میباشد و تماشای آن به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمیشود .

 

داستان

داستان در مورد یک کشتی‌ فضایی به نام کاوننت (پیمان) است که در کهکشان دور، در جستجوی یک سیاره بخصوص است. بعد از یافتن و رسیدن به این سیاره، اعضای خدمه فکر می‌کنند که یک بهشت کشف نشده را پیدا کرده‌‌اند اما خبر ندارند این یک دنیای سیاه، تاریک و خطرناک است که تنها یک نفر در آنجا زندگی می‌کند: دیوید (مایکل فسبندر)، همان رباتی که در فیلم پرومتئوس جان سالم به در برد …

نظرات کاربـران

20
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Amirhossein
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    واقعا جذاب بود نفهمیدم چجوری دوساعت گذشت 👍 عشق میکنی ببینیش از دستش نده