1
1327
1
3 روز پیش
اولین تریلر از فیلم خون آشامی “Sinners” با بازی مایکل بی جردن و به کارگردانی رایان کوگلر منتشر شد....

اولین تریلر از فیلم خون آشامی “Sinners” با بازی مایکل بی جردن و به کارگردانی رایان کوگلر منتشر شد.

 

ابن فیلم پنجمین همکاری مایکل بی جردن و رایان کوگلر است. در ماه ژانویه خبر ساخت این فیلم اعلام شد اما از آن زمان هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم به رسانه‌ها درز نکرده است. حالا طرفداران سینما اولین نگاه از فیلم “Sinners” را به دست آوردن و به نظر می‌آید با فیلمی پر از کشتار و خونریزی روبرو خواهیم بود.

 

فیلمنامه‌ی این فیلم ترسناک و هیجانی و به شدت مورد انتظار توسط رایان کوگلر نوشته شده است. وقایع فیلم در سال 1930 اتفاق می‌افتد و فیلمبرداری آن اوایل امسال در شهر نیو اورلینز انجام شده است. به جز این اطلاعات سایر اطلاعات فیلم، از جمله نام آن مخفی مانده بود. اما به تازگی اعلام شد که نام فیلم “Sinners” خواهد بود. و پوستری نیز از فیلم منتشر شد.

 

به غیر از مایکل بی جردن بازیگران دیگری از جمله دلروی لیندو (بازیگر فیلم “Da 5 Bloods”)، جک اوکانل (بازیگر فیلم “Ferrari”) و هیلی استاینفلد حضور دارند. همچنین وونمی موساکو (بازیگر سریال “Loki”)، جیمی لاوسون (بازیگر فیلم “The Woman King”)، عمر بنسون میلر (بازیگر فیلم “The Last Days of Ptolemy Grey”)، لی جون لی (بازیگر فیلم “Babylon”)، لولا کرک (بازیگر فیلم “Gone Girl”) و بازیگران جدیدی مانند یائو، مایلز کاتون و پیتر دریمانیس سایر بازیگران فیلم را تشکیل میدهند.

 

آخرین فیلم رایان کوگلر قبل از این پروژه، فیلم “Black Panther: Wakanda Forever” بود و تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده داشت. قبل از این فیلم رایان کوگلر و مایکل بی جردن در فیلم‌های “Fruitvale Station” در سال 2013 و مجموعه فیلم‌های “Creed” و “Black Panther” همکاری داشته‌اند.

 

“Sinners” قرار است در تاریخ 7 مارچ سال 2025 میلادی (17 اسفند) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Hadi556
    گزارش اسپویل
    (3 روز پیش)

    هیلی استاینفلد 🥵🥵 .. ده ساله کراشه لامصب