5
1442
1
1 هفته پیش
شبکه‌ی Apple TV+ تریلر رسمی از مینی سریال “Disclaimer” با بازی کیت بلانشت و ساشا بارون کوهن را منتشر...

شبکه‌ی Apple TV+ تریلر رسمی از مینی سریال “Disclaimer” با بازی کیت بلانشت و ساشا بارون کوهن را منتشر کرد.

 

این مینی سریال بر اساس رمان تحسین شده با همین نام به نوشته‌ی رنی نایت ساخته شده است. کیت بلانشت نقش کاترین ریونسکرافت را بازی میکند. کاترین که یک خبرنگار معروف است، یک رمان را از یک منبع مرموز دریافت میکند و در آن تهدید میشود که گذشته‌ی تاریکش افشا خواهد شد. فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار یعنی آلفونسو کوارون نویسندگی و کارگردانی این مینی سریال را بر عهده دارد.

 

به غیر از کیت بلانشت، بازیگران دیگری از جمله کوین کلاین، ساشا بارون کوهن، کودی اسمیت مک فی، هویئون (بازیگر سریال “Squid Game”)، لسلی منویل، لوئیس پارتریج (بازیگر فیلم “Enola Holmes”) و لیلا جرج در این مینی سریال حضور دارند. آلفونسو کوارون آخرین باری که بر روی یک پروژه‌ی سریالی کار کرده است، در سال 2014 و بر روی سریال درام و تخیلی “Believe” بوده و حالا پس از ده سال نویسندگی و کارگردانی یک سریال دیگر را بر عهده گرفته است.

 

این مینی سریال توسط شرکت فیلمسازی Esperanto Filmoj و شرکت فیلمسازی Anonymous Content تهیه شده است. آلفونسو کوارون، کیت بلانشت، گابریلا رودریگز، دیوید لوین، استیو گالین، امانوئل لوبزکی، برنو دلبونل، دونالد سابورین و کارلوس مورالس تهیه کنندگان اجرایی این مینی سریال هستند. رنی نایت که رمان سال 2015 این سریال را نوشته است نیز از تهیه کنندگان اجرایی سریال میباشد.

 

مینی سریال “Disclaimer” قرار است در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر) از شبکه‌ی Apple TV+ با دو قسمت شروع به پخش کند. سپس هر جمعه با پخش یک قسمت تا 15 نوامبر (25 آبان) ادامه خواهد یافت. همچنین قبل از پخش رسمی سریال، چند اپیزود از این سریال برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم ونیز در ماه سپتامبر پخش شد.

در زیر میتوانید تریلر این مینی سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hamidzaeri
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    با سلام و احترام ، من اخیرا با سایت شما و به لحاظ حرفه ای آشنا شدم بر خود لازم دیدم از این سایت بدلائل فرم و طراحی و بطور کلی قاب بندی ( شرایط ،فونت ،رنگ و مسائلی از این دست رو می گویم) تشکر کنم و در بعد ،انتخابها ،معرفی فیلمها ،سریالها را نیز تبریک بگویم .از این رو تشکر و قدر دانی من را پذیرا باشید و همواره برایتان بالندگی ،استمرار و موفقیت روز افزون آرزو دارم .با تشکر زائری