0
800
0
3 روز پیش
نیک فراست با فیلم “Krazy House” دوباره به ژانر کمدی و ترسناک باز گشته است. اولین تریلر از این...

نیک فراست با فیلم “Krazy House” دوباره به ژانر کمدی و ترسناک باز گشته است. اولین تریلر از این فیلم را میتوانید با زیرنویس فارسی از دیجی موویز تماشا کنید.

 

این فیلم ابتدا به سبک سریال‌های سیتکام دهه‌ی 90 شروع میشود و یک خانواده‌ی معمولی حومه نشین را نمایش میدهد. اما زمانی که مشخص میشود کارگران روسی که برای تعمیرات خانه استخدام کرده‌اند مجرمان تحت تعقیب هستند، شخصیت نیک فراست برای نجات همسر، خانواده و تماشاگران استدیو دست به کارهایی خارج از شخصیت عادیش بزند.

 

به غیر از نیک فراست (بازیگر فیلم “Shaun Of The Dead”)، بازیگران دیگری مانند آلیشا سیلورستون (بازیگر فیلم “Clueless”)، کوین کانلی (بازیگر سریال “Entourage”)، گیت ینسن، والت کلینک، یان بیووئت، کریس پیترز و متی استوکر در این فیلم حضور دارند.

 

“Krazy House” برای اولین بار در اوایل امسال در جشنواره‌ی فیلم ساندنس پخش شد و به راحتی میتوان آن را یک فیلم عجیب و غریب توصیف کرد. نقدهای خوب و بد مختلفی برای این فیلم نوشته شده که هر دو طرف برای اثبات نقدهایشان جبهه گیری کرده‌اند.

 

خلاصه داستان فیلم بدین گونه است: برنی یک مرد خانواده‌ی عادی است و همه چیز در خانه‌ی آن‌ها مانند سریال‌های سیتکام خوش و خرّم است. زمانی که برنی نمیتواند از پس تعمیرات خانه بر بیاید، کارگرانی را برای این کار استخدام میکند. اما زمانی که کارگران وضعیت خانه را بدتر میکنند، یک صدای درونی در وجود برنی او را مجاب به کارهای بد و کشتن میکند. پس از آن نوع فیلمبرداری به شکل عادی میشود و برنی تصمیم میگیرد تسلیم خشم شود و خشمش را سر کارگران خالی کند. این فیلم دارای صحنه‌های بسیار خشن مانند خون و خونریزی استفاده از مواد مخدر، انفجار سر و کشت و کشتار بسیار است.

 

“Krazy House” قرار است در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) از سرویس آمازون پرایم پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید