1
435
0
59 دقیقه قبل
هفت سال پس از اکران فیلم “Den of Thieves” حالا اولین تریلر از قسمت دوم با نام “Den of...

هفت سال پس از اکران فیلم “Den of Thieves” حالا اولین تریلر از قسمت دوم با نام “Den of Thieves 2: Pantera” منتشر شد.

 

هفت سال از زمانی که دانی ویلسون (با بازی اوشی جکسون) باهوش‌تر از نیکلاس اوبراین (با بازی جرارد باتلر) عمل کرد و به لندن گریخت میگذرد. حالا دشمنان قدیمی با یکدیگر همکاری میکنند تا یک سرقت بزرگ را ترتیب دهند.

 

“Den of Thieves 2: Pantera” بر اساس شخصیت‌هایی که توسط کریستین گادگست و پال شورینگ خلق شده، ساخته شده است و فیلم توسط کریستین گادگست نویسندگی و کارگردانی شده است. کریستین گادگست نویسندگی فیلم “London Has Fallen” را نیز بر عهده داشت و جرارد باتلر در این فیلم نقش مایک بنینگ را بازی کرد. جرارد باتلر، تاکر تولی، آلن سیگل و مارک کنتون نیز تهیه کنندگان فیلم هستند.

 

خلاصه داستان رسمی فیلم بدین گونه است: نیک بزرگ (با بازی جرارد باتلر) بازگشته است و در اروپا به دنبال دانی (با بازی اوشی جکسون) میگردد. دانی به دنیای نامتعادل سارقان الماس و مافیای پنتر کشیده شده است و آن‌ها یک سرقت بزرگ برای بزرگترین معامله‌ی الماس دنیا ترتیب میدهند.

 

به جز جرارد باتلر و اوشی جکسون، بازیگران دیگری نظیر 50 سنت، مایکل بیسپینگ، سالواتور اسپوزیتو، اورلی شوکا، اوین احمد، کریستین سولیمنو و نظمیه اورال در این فیلم حضور دارند.

 

“Den of Thieves” در سال 2018 اکران شد و به نسبت بودجه‌ی 30 میلیون دلاری که داشت به فروش خوبی دست پیدا کرد. این فیلم 80 میلیون دلار فروش داشت و طرفدارانی نیز پیدا کرده است.

 

جرارد باتلر همچنان در حال قوی‌تر کردن کارنامه‌ی بازیگری خود در ژانر اکشن است. از فیلم‌های اخیر او میتوان به “Plane” و “Kandahar” و “Last Seen Alive” و “Copshop” و “Greenland” اشاره کرد.

 

“Den of Thieves 2: Pantera” قرار است در تاریخ 10 ژانویه سال 2025 (یا 21 دی) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید