0
1690
0
13 ساعت پیش
تریلر نهایی قسمت دوم فیلم جنایی و موزیکال جوکر با نام “Joker: Folie à Deux” منتشر شد.   “Joker:...

تریلر نهایی قسمت دوم فیلم جنایی و موزیکال جوکر با نام “Joker: Folie à Deux” منتشر شد.

 

“Joker: Folie à Deux” ادامه‌ی فیلم “Joker” محصول استدیوی وارنر و دی سی است که برنده‌ی جایزه‌ی شیر طلایی در سال 2019 شد. این فیلم همچنین نامزد 11 جایزه‌ی اسکار نیز شد. خواکین فینیکس مجددا نقش جوکر را ایفا خواهد کرد و لیدی گاگا برای ایفای نقش هارلی کوئین به قسمت دوم پیوسته است.

 

به غیر از خواکین فینیکس و لیدی گاگا، برندان گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاوتی سایر بازیگران قسمت دوم فیلم جوکر خواهند بود. همچنین ززی بیتز نیز مجددا برای ایفای نقش سوفی به قسمت دوم فیلم باز خواهد گشت.

 

قسمت دوم جوکر در ژانر موزیکال خواهد بود تا صحنه‌های بیشتری مانند رقص دیوانه‌وار خواکین فینیکس در قسمت اول را شاهد باشیم. ززی بیتز در مورد موزیکال بودن قسمت دوم گفت: به نظرم مردم غافلگیر خواهند شد. فکر نمیکنم اصلا انتظار چنین موزیکالی رو داشته باشند. همه‌ی ما به نوعی زندگی روزانه‌امون رو به شکل موزیکال و رقص جلوه میدیم. به نظرم قراره کار مثبتی باشه.

 

“Joker: Folie à Deux” هیچ ارتباطی با فیلم‌های دیگر دی‌سی نخواهد داشت و در دنیای جداگانه‌ای است. مثلا هارلی کوئین با بازی لیدی گاگا در دنیای کاملا متفاوتی با هارلی کوئین با بازی مارگو رابی در فیلم‌های “The Suicide Squad” و “Birds of Prey” یا هارلی کوئین با بازی کیلی کوکو در سریال انیمیشنی هارلی کوئین از شبکه‌ی Max قرار دارد.

 

تاد فیلیپس برای کارگردانی “Joker: Folie à Deux” مجددا بازگشته است. او همچنین فیلمنامه را با همکاری اسکات سیلور نوشته و تهیه کنندگی فیلم را به همراه بردلی کوپر بر عهده دارد.

 

“Joker: Folie à Deux” قرار است در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید