3
928
0
3 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم عاشقانه و هیجانی “Haunted Heart” با بازی مت دیلون منتشر شد.   “Haunted Heart” یک...

اولین تریلر از فیلم عاشقانه و هیجانی “Haunted Heart” با بازی مت دیلون منتشر شد.

 

“Haunted Heart” یک فیلم هیجانی ساخته‌ی فرناندو تروئبا فیلمساز اسپانیایی پرآوازه است. فرناندو تروئبا علاوه بر کارگردانی فیلم نویسندگی فیلم را نیز به همراه رایلند گرنت بر عهده داشته است.

 

وقایع این فیلم در یونان و در یک جزیره‌ی دور افتاده اتفاق می‌افتد، جایی که یک زن جوان و با روحیه به نام الکس (با بازی ایدا فولک) یک شغل در رستوران دریایی کوچک به دست می‌آورد. زمانی که در آن جا حضور دارد به مدیر مرموز و آمریکایی رستوران به نام مکس (با بازی مت دیلون) علاقمند میشود. اما کسی از گذشته‌ی مکس خبر ندارد.

 

فرناندو تروئبا سابقه‌ی طولانی در کارگردانی و نویسندگی دارد. در سال 1992 فیلم “Belle Epoque” با بازی پنلوپه کروز نامزد بهترین فیلم خارجی آکادمی اسکار شد. البته او سابقه‌ی ساخت فیلم‌های انگلیسی زبان را نیز در کارنامه دارد. برای مثال در سال 1989 فیلم “The Mad Monkey” با بازی جف گلدبلوم را کارگردانی کرده بود. به نظر می‌آید او با فیلم “Haunted Heart” قرار است به سبک گذشته‌اس برگردد، البته با سبکی تاریک‌تر و پس‌زمینه‌ی زیبایی از کشور یونان.

 

مت دیلون چند دهه است که در هالیوود سابقه‌ی خوبی دارد. اغلب نقش‌های پررنگی مانند بازیش در سال 2006 و در فیلم “Crash” که نامزد جایزه‌ی اسکار شد و بازی او در فیلم “There’s Something About Mary” نیز به یاد ماندنی بود. بازیش در فیلم “The Outsiders” به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا نیز در خاطرات مانده است. حالا باری دیگر یک نقش مرموز و به نوعی ترسناک را قرار است بازی کند. از طرف دیگر سابقه‌ی بازیگری ایدا فولک و خوان پابلو اورگو (که نقش همکار الکس را بازی میکند) خیلی پربار نیست.

 

“Haunted Heart” قرار است در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) در سینماهای منتخب پخش شود. مدت زمان فیلم 128 دقیقه می‌باشد.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید