7
2385
0
1 ماه پیش
استدیوی سونی اولین تریلر از فیلم “Kraven the Hunter” با بازی آرون تیلور جانسون را منتشر کرد.   این...

استدیوی سونی اولین تریلر از فیلم “Kraven the Hunter” با بازی آرون تیلور جانسون را منتشر کرد.

 

این فیلم داستان سرگذشت یکی از شخصیت‌های شرور دنیای مارول را روایت خواهد کرد. در کتاب‌های کمیک، کریون یه شخصیت شرور و یک شکارچی قاتل است به دنبال مرد عنکبوتی میرود. او همچنین اغلب عضوی از تیم تبهکاری و ابر شروران “شش خبیث” به تصویر کشیده شده است.

 

استدیوی سونی قبلا نیز برای شخصیت‌های مارولی حاضر در دنیای مرد عنکبوتی فیلم اختصاصی ارائه کرده است. این اسپین آف‌ها شامل فیلم‌های “Venom” و “Morbius” و همچنین “Madame Web” بودند.

 

به جز آرون تیلور جانسون بازیگران دیگری مانند آریانا دبوس، کریستوفر ابوت، الساندرو نیوولا، راسل کرو و فرد هچینگر نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

 

استدیوی سونی اولین بار در ماه آپریل و در مراسم سالانه‌ی سینما کان آرون تیلور جانسون را بر روی صحنه و در مقابل تماشاگران و صاحبان سینما آورد و خبر از مراحل نهایی ساخت فیلم “Kraven the Hunter” را به طرفداران داد. طی مراسم معرفی تیلور جانسون اعلام کرد “Kraven the Hunter” قرار است با رده‌ی سنی بزرگسالان باشد و قول داد صحنه‌های خشن و خونین در فیلم به نمایش گذاشته شود.

 

البته در زمان ساخت فیلم‌های “Venom” با بازی تام هاردی و “Morbius” نیز طرفداران مارول انتظار فیلمی با رده‌ی سنی بزرگسالان داشتند ولی هر دو فیلم با رده‌ی سنی مثبت 13 سال ارائه شدند. پس “Kraven the Hunter” قرار است اولین فیلم مارولی سونی با رده‌ی سنی بزرگسال باشد.

 

جی سی کندور کارگردان “Kraven the Hunter” است و آرت مارکام، مت هالووی و ریچارد ونک فیلمنامه‌ی فیلم را نوشته‌اند. آوی آراد و مت تولماک نیز تهیه کنندگان فیلم هستند.

 

“Kraven the Hunter” قرار است در تاریخ 6 اکتبر (15 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید