4
1431
0
2 ماه پیش
شبکه‌ی پیکاک اولین تریلر از مینی سریال “Fight Night” را منتشر کرد. این مینی سریال داستان یک سرقت میلیون...

شبکه‌ی پیکاک اولین تریلر از مینی سریال “Fight Night” را منتشر کرد. این مینی سریال داستان یک سرقت میلیون دلاری است.

 

سریال “Fight Night” بر اساس یک پادکست جنایی از سرویس iHeart به همین نام ساخته شده است. داستان سریال در سال 1970 در آتلانتا و روزی که محمد علی کلی مبارزه‌ی معروفش با جری کواری را انجام داد اتفاق می‌افتد.

 

خلاصه‌ی داستان رسمی، سریال را اینگونه شرح میدهد: زمانی که یک کلاهبردار به نام چیکن من (با بازی کوین هارت) یک افترپارتی با لیستی از ثروتمندان کشور برگزار میکند تا مبارزه را جشن بگیرند، آن شب با پر سر و صداترین سرقت دنیای تبهکاران در تاریخ آتلانتا به پایان میرسد. چیکن من به عنوان مظنون اصلی این جنایت شناخته میشود ولی خودش را به آب و آتش میزند تا نامش را مبرا کند ولی ابتدا باید جی‌دی هادسون (با بازی دان چیدل) را متقاعد کند. هادسون یکی از اولین کارآگاهان سیاهپوست نیروی پلیس آتلانتا است که وظیفه دارد متهمان را شناسایی و دستگیر کند.

 

کوین هارت نقش اول این سریال پر ستاره را ایفا میکند. ساموئل ال جکسون، تاراجی پی هنسون، دان چیدل و ترنس هاوارد سایر بازیگران این سریال هستند. بازیگرانی مانند کلوئی بیلی، مارشا استفانی بلیک، دکستر داردن، لوری هاروی و سینگوا والز نیز بازیگران مهمان سریال خواهند بود.

 

شی اوگبونا سازنده‌ی سریال است و به همراه جیسون هورویچ شورانر سریال نیز خواهد بود. علاوه بر این دو نفر، کوین هارت، برایان اسمایلی، مایک استاین، ویل پکر، سابرینا ویند، کونال بایرن، کری لیبرمن، جف کیتینگ، لارس جیکوبسون، اریکا ال جانسون، مایک دنیلز و کریگ بروور (که کارگردانی چهار قسمت از سریال را نیز بر عهده داشته است) تهیه کنندگان اجرایی سریال می‌باشند.

 

“Fight Night” قرار است در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) از شبکه‌ی پیکاک پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید