2
2512
2
3 ماه پیش
جاناتان میجرز قرار است در فیلم هیجانی و مستقل “Merciless” به کارگردانی مارتین ویلنوو بازی کند. مارتین ویلنوو برادر...

جاناتان میجرز قرار است در فیلم هیجانی و مستقل “Merciless” به کارگردانی مارتین ویلنوو بازی کند. مارتین ویلنوو برادر کوچک تر کارگردان فیلم “Dune” یعنی دنیس ویلنوو است. خبر پیوستن جاناتان میجرز به این فیلم امروز رسماً اعلام شد.

 

در سال 2023 به جرم ضرب و شتم دوست دخترش، گریس جباری در دادگاه محکوم شناخته شد و از دنیای سینمایی مارول نیز اخراج شد.

 

فیلم “Merciless” به نویسندگی فرانک هانا است و فیلم داستان یک بازرس سی‌آی‌ای را دنبال میکند که پس از آن که نامزدش توسط نیروهای شیطانی تسخیر میشود هر چه در توان دارد میگذارد تا انتقام او را بگیرد و از او محافظت کند. این فیلم قرار است در اواخر پاییز در شهر سسکچوان کانادا فیلمبرداری شود.

 

جاناتان میجرز پس از این که به خاطر ضرب و شتم و آزار دوست دختر سابقش در ماه آپریل گناهکار شناخته شد، به یک سال مشاوره‌ی حضوری خشونت خانگی و آزادی مشروط محکوم شد. پس مشخص نیست که برنامه ریزی فیلم “Merciless” چگونه بوده است تا مشکلی در مجازات میجرز ایجاد نشود.

 

جاناتان میجرز در دادگاه علنی تمام ادعاهای ضرب و شتم را رد کرد و اصرار بر بی گناهی داشت. قبل از دستگیری در ماه مارچ 2023 وضعیت بسیار خوبی داشت و در حال تبدیل شدن به یک ستاره در  هالیوود بود و در فیلم‌هایی همچون “Ant-Man and the Wasp: Quantumania” و “Creed III” و سریال “Lovecraft Country” به ایفای نقش پرداخته بود.

 

مدت کوتاهی پس از اعلام رای دادگاه، استدیوی مارول به همکاری با جاناتان میجرز پایان داد. میجرز نقش کنگ فاتح، که شرور اصلی دنیای سینمایی مارول است را بازی میکرد. این بازیگر 34 ساله قرار بود در پروژه‌های آینده‌ی فیلم‌های بر اساس کتاب‌های کمیک مانند “Avengers: The Kang Dynasty” در سال 2026 حضور پیدا کند. در ادامه مدیر برنامه‌ها و استدیوی Entertainment 360 و شرکت تبلیغاتی Lede Company با میجرز قطع همکاری کردند. در حال حاضر یک سازمان استعدادیابی به نام WME مدیریت برنامه‌های کاری او را بر عهده دارد.

 

فیلم “Merciless” در شرکت Sentient و توسط کریستوفر تافین تولید میشود. تافین سال گذشته با فیلم موفق “Sound of Freedom” در باکس آفیس حضور داشت. به گفته‌ی تافین، او برنامه دارد شرکتی را راه‌اندازی کند که اجازه نمیدهد دادگاه یا نظرات همگانی و پیگیری‌های قضایی جلوی هنر و هنرمندان را بگیرد.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    واقعا بازیگر تواناییه یکی از نقاط قوت فاز پنجم MCU بود که به لطف چپول های ووک فمینیست برباد رفت!

  • آرش هخامنش ( یک فیلم باز ساده )
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    فمنیستا دارن گند میزنن توی همه چی