5
2162
1
3 ماه پیش
آز کاب دوباره بازگشته است تا شهر گاتهام را به رعب و وحشت بندازد. بتمن را خبر کنید.  ...

آز کاب دوباره بازگشته است تا شهر گاتهام را به رعب و وحشت بندازد. بتمن را خبر کنید.

 

استدیوی برادران وارنر دیسکاوری تریلر جدیدی از مینی سریال “The Penguin” که اسپین آفی از فیلم “The Batman” دی سی است را منتشر کرد. این مینی سریال روی شخصیت پنگوئن (با بازی کالین فرل) که از گانگسترهای معروف شهر گاتهام است متمرکز است.

 

وقایع این مینی سریال پس از اتفاقات فیلم “The Batman” در سال 2022 جریان دارد. در این مینی سریال 8 قسمتی شخصیتی که زمانی آزوالد کابلپات نام داشت و نحوه‌ی به قدرت رسیدنش در دنیای زیرزمینی گاتهام و تبدیل شدنش به یکی از بد نام ترین شرورهای دنیای بتمن به نمایش در خواهد آمد.

 

به غیر از کالین فرل، کریستین میلیوتی (در نقش سوفیا فالکون، دختر کارماین فالکون)، مایکل زیگن (در نقش آلبرتو فالکون، پسر کارماین فالکون)، کلنسی براون (در نقش سالواتور مارونی، یکی از معروف‌ترین گانگسترهای سابق گاتهام) جزو بازیگران اصلی سریال هستند. رنزی فلیز، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیدره اوکانل، کارمن اجوگو، فرانسوا چائو و دیوید اچ. هلمز هم دیگر بازیگران این سریال میباشند.

 

لورن له فرانک (نویسنده‌ی سریال “Agents of S.H.I.E.L.D” نویسنده، تهیه کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال “The Penguin” است. مت ریوز (نویسنده و کارگردان فیلم “The Batman”) نیز از طریق شرکت‌هایی سینمایی 6th و Idaho نقش تهیه کننده‌ی اجرایی این سریال را بر عهده دارد. کالین فرل، دیلن کلارک، دنیل پیپسکی، بیل کارارو و راوی کرون هم جزو تهیه کنندگان اجرایی میباشند. کریگ زوبل (کارگردان سریال “Mare of Easttown” کارگردانی سه اپیزود اول را بر عهده داشته است.

مراحل تولید سریال در ماه مارچ 2023 آغاز شد، ولی به خاطر اعتصابات نویسندگان و بازیگران هالیوود در ماه ژوئن متوقف شده بود که یک هفته پس از جشن شکرگزاری ادامه یافت.

 

قسمت دوم فیلم “The Batman” با عنوان “The Batman: Part II” نیز با یک سال تاخیر در روز 2 اکتبر سال 2026 اکران خواهد شد.

 

سریال “The Penguin” در پاییز امسال پخش خواهد شد.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Shahrokh24
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    بسی جالب