6
6067
2
3 ماه پیش
استدیوی قرن بیستم اولین تریلر از فیلم “بیگانه: رومولوس” را منتشر کرد. این فیلم قسمت جدید از سری فیلم‌های...

استدیوی قرن بیستم اولین تریلر از فیلم “بیگانه: رومولوس” را منتشر کرد. این فیلم قسمت جدید از سری فیلم‌های بیگانه می‌باشد.

 

این فیلم به کارگردانی فده آلوارز است و وقایع فیلم قرار است در بازه‌ی زمانی بین فیلم “بیگانه” به کارگردانی ریدلی اسکات و فیلم “بیگانه‌ها” به کارگردانی جیمز کمرون اتفاق بیفتد. کیلی اسپینی که سال قبل در فیلم “پریسیلا” نقش پریسیلا پرسلی را بازی کرده است قرار است نقش اصلی این فیلم را ایفا کند.

 

وقایع فیلم به شدت سرّی نگه داشته شده و اطلاعات زیادی از آن درز نشده بود. داستان فیلم گروهی از جوانان را در دنیایی دور دنبال میکند که قرار است با وحشتناک‌ترین موجود جهان روبرو شوند. علاوه بر کیلی اسپینی، بازیگرانی مانند ایزابلا مرسد، آرچی رنو، دیوید جانسون، آیلین وو و اسپایک فرن در این فیلم حضور خوهند داشت.

 

تریلر فیلم نشان میدهد این قسمت به ریشه‌های ترسناک این مجموعه از فیلم‌ها وفادار خواهد بود و راهروهای تاریک پر از زنومورف‌ها در انتظار این گروه خواهند بود. افراد زیادی با دیدن این بیگانه‌های صورت خوار از جا می‌پرند و یکی از اعضای بد شانس گروه گیر موجودات خواهد افتاد. ولی صحنه‌های ترسناک مهم در تریلر نمایش داده نمیشود. در پایان هم حداقل یه زنومورف قاتل با کاراکتر ایزابلا مرسد رو در رو خواهد شد.

 

نسخه‌ی اصلی فیلم “بیگانه در سال 1979 به نمایش در آمد و سیگورنی ویور در نقش الن ریپلی فضانوردی بود که گروهش در فضا با این موجودات مرگبار رو در رو شدند.

 

فده آلوارز با کارگردانی فیلم‌هایی نظیر “کلبه‌ی وحشت” و “نفس نکش” به شهرت رسید و نسخه‌ی کارگردان فیلم “رومولوس” را قبلا به ریدلی اسکات نشان داده است که نقش تهیه‌کننده را در این فیلم دارد. گیرمو دل تورو در مراسمی در سال 2023 اعلام کرد ریدلی اسکات نظرات مثبتی در باره‌ی این فیلم داشته است.

 

“بیگانه: رومولوس” قرار است در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) در سینماها اکران شود.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Alireza@_@
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    ای خدا چقدر منتظر فیلم های این مدلی بودم من این فیلم دیدن داره

  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    از بچگی عاشق سری فیلمای alien و predator بودم..!