15
6242
0
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی مینی سریال All the Light We Cannot See منتشر شد: اگر طرفدار سریال چیزهای عجیب (Stranger...

اولین تیزر رسمی مینی سریال All the Light We Cannot See منتشر شد: اگر طرفدار سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) باشید، احتمالاً نام «شاون لوی» را شنیده اید، او کارگردان این سریال می باشد و حالا او به همراه «استیون نایت» سریالی تک فصلی به نام تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم (All the Light We Cannot See) را ساخته اند که از روی رمانی به همین نام به قلم «آنتونی دوئر» اقتباس شده است و قرار است تا مدتی دیگر از نتفلیکس منتشر شود. اخیراً اولین تیزر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان یک نوجوان کور فرانسوی به نام «ماری لور» و یک سرباز آلمانی به نام «ورنر» را روایت می کند، هر دوی آن ها در تلاش هستند تا از ویرانی های جنگ جهانی دوم جان سالـم به در ببرند که مسیرشان در فرانسه به هم می رسد.

 

در این تیزر مقداری از صحنه های دلنشین سریال را می بینیم که به نظر می رسد به خوبی توانسته است جنگ جهانی دوم و فضای آن دوران را به تصویر بکشد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این مینی سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «آریا میا لوبرتی»، «مارک رافلو»، «هیو لوری»، «لوئیس هوفمان»، «لارس آیدینگر» و «آندریا دک».

 

این سریال قرار است در تاریخ 2 نوامبر سال 2023 از طریق پلتفرم نتفلیکس منتشر شود.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید