20
5867
0
1 سال پیش
فروش جهانی قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های John Wick از 349 میلیون دلار عبور کرد: کمتر کسی است که در...

فروش جهانی قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های John Wick از 349 میلیون دلار عبور کرد: کمتر کسی است که در این روز ها خبر اکران قسمت چهارم مجموعه فیلم های جان ویک به نام حان ویک: بخش چهار (John Wick: Chapter 4 2023) و موفقیت های زیاد او را نشنیده باشد، این فیلم چهار هفته است که اکران خودش را در سینما ها آغاز کرده است و تا این لحظه موفق شده است فروش جهانی ای 349 میلیون دلاری داشته باشد. در ادامه بیشتر باکس آفیس این فیلم را بررسی خواهیم کرد.

 

در این قسمت جان ویک بلاخره راهی برای شکست گروه عالی رتبه پیدا می کند؛ اما پیش از این که بتواند آزادی خودش را به دست بیاورد باید با دشمن جدیدی رو به رو شود که سر تا سر دنیا متحدین قدرتمندی دارند و همچنین نیرویی که دوستان قدیمی را تبدیل به دشمن می کند.

 

همانطور که در ابتدا اعلام کردیم این فیلم تا به این لحظه در باکس آفیس جهانی فروش 349.7 میلیون دلاری داشته است؛ که این فیلم را تبدیل به پر فروش ترین و موفق ترین قسمت این مجموعه فیلم می کند.

 

پیش از رکورد شکنی این فیلم، رکورد فروش این مجموعه در دست قسمت سوم یعنی جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick Chapter 3 Parabellum 2019) بود که در طول اکرانـش توانست در باکس آفیس جهانی فروشی 328 میلیون دلاری را تجربه کند که در حال حاضر قسمت چهارم 21 میلیون دلار از آن جلو زده است.

 

به علاوه فروش موفق، این فیلم توانسته است نظر مخاطبین و منتقدین زیادی را به خودش جلب کند، این فیلم تا به این لحظه در سایت معتبر «‌آی‌ام‌دی‌بی» از 116 هزار مخاطب امتیاز 8.2 را دریافت کرده است. همچنین منتقدین سایت «متاکریتیک» امتیاز 78 از 100 را به این فیلم داده اند.

 

جا دارد اشاره کنیم که اولین اسپین آف، پیش درآمد از دنیای جان ویک با نام کانتیننتال (The Continental) ساخته شده است و اخیراً اولین تیزر این سریال منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید