13
6925
0
1 سال پیش
فروش 225 میلیون دلاری قسمت سوم مجموعه‌ فیلم‌های Ant-Man در اولین هفته اکران: اگر به خاطر داشته باشید مدتی...

فروش 225 میلیون دلاری قسمت سوم مجموعه‌ فیلم‌های Ant-Man در اولین هفته اکران: اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش خبری منتشر کردیم و در آن اعلام کردیم که سومین قسمت از مجموعه فیلم های مرد موچه‌ای با نام مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023) در اولین روز اکرانـش موفق شده است فروش موفق 17.5 میلیون دلاری داشته باشد و موفقیت این فیلم در اولین آخر هفته اکرانـش نیز ادامه دارد.

 

این فیلم موفق شده است در اولین آخر هفته اکرانـش فروش موفق 225 میلیون دلاری داشته باشد، هرچند که این فروش در هفته در اول برای هر فیلمی یک موفقیت به حساب می آید اما این فروش نتوانست به حد پیش بینی شدۀ برسد؛ پیش بینی شده بود که این فیلم در اولین آخر هفته اش فروشی 255 میلیون داشته باشد.

 

در این قسمت اسکات لانگ، هوپ ون داین، هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریبی رو به رو می شوند و ماجراجویی آن ها از آن چیزی که فکر می کردند فراتر می رود.

 

اگر به خاطر داشته باشید در خبر قبلی اعلام کردیم که احتمالاً 35 تا 55 میلیون فروش جهانی این فیلم در چین اتفاق خواهد افتاد اما متاسفانه این عدد تنها به 19.2 میلیون دلار رسید. به نظر می رسد سینمای چین پس از کرونا همچنان نتوانسته است به قدرت قبلی خود بازگردد.

 

همچنان مشخص نیست که این فیلم دقیقاً در چه تاریخی در اینترنت منتشر خواهد شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید