8
5511
2
1 سال پیش
تیزر جدید فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد: بی شک یکی از مورد انتظار ترین فیلم...

تیزر جدید فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد: بی شک یکی از مورد انتظار ترین فیلم هایی که قرار است در سال 2023 اکران خودش را آغاز کند فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023) می باشد که توسط «جاناتان گلداستاین» و «جان فرانسیس دالی» کارگردانی شده است. اخیراً تیزر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

این فیلم داستان گروهی از دزدان را روایت می کند که وارد قلمرویی می شوند تا جلوی یک شیطان بزرگ که قصد به بردگی گرفتن دنیا را دارد را بگیرند.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «کریس پاین»؛ «میشل رودریگز»؛ «رگی ژان پیج»؛ «جاستیس اسمیث»؛ «سوفیا لیلیس»؛ «هیو گرانت»؛ «جیسون وانگ» و «دیزی هد».

 

جدا از تیم بازیگری قوی این فیلم مسئله دیگری که ما را مشتاق دیدن این فیلم می کند کارگردانان این فیلم می باشند که سال ها در پروژه های مختلف با یکدیگر همکاری داشته اند و اثار خوبی را از خود به جای گذاشتند. از دیگر آثار مشترک این دو کارگردان می توان به فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت (Spider-Man: Homecoming 2017) به خانه اشاره کرد که در این فیلم مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشتند.

 

همچنین مدتی پیش تریلر کامل و رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این فیلم قرار است اکران خودش در سینماها را در تاریخ 31 مارس سال 2023 آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • anilo
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    فیلم رو کامل قرار نمیدین؟؟

  • Samiyar00743
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چراهمه کریس ها بهترینن همیشه ازفوتبال تابازیگری