12
4318
0
1 سال پیش
فیلم Locked با ایفای نقش آنتونی هاپکینز ساخته می‌شود: اخیراً «ددلاین» طی خبری اعلام کرده است که «دیوید یارووسکی»...

فیلم Locked با ایفای نقش آنتونی هاپکینز ساخته می‌شود: اخیراً «ددلاین» طی خبری اعلام کرده است که «دیوید یارووسکی» کارگردان فیلم برایت برن (Brightburn 2019) فیلمی با نام محبوس (Locked) را خواهد ساخت و همچنین در این خبر آمده است که «سم ریمی» تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

 

این فیلم اکشن و هیجانی داستان یک دزد را روایت می کند که قصد سرقت یک ماشین شاسی بلند لاکچری را دارد و هنگامی که وارد این ماشین می شود متوجه می شود توسط یک فرد مرموز در یک دام پیچیده و مرگبار افتاده است.

 

جذاب ترین نکته این خبر تیم بازیگری است که تا این لحظه اعلام شده اند؛ «آنتونی هاپکینز» بزرگ و «گلن پاول» دو بازیگر این فیلم خواهند بود.

 

این فیلم بازسازی فیلمی آرژانتینی با نام (4×4 2019) است که توسط «گاستون دوپرات» و «ماریانو کوهن» نوشته و کارگردانی شده است. همچنین اینجا جا دارد اشاره کنیم که فیلمنامه فیلم محبوس را «مایکل آرلن راس» نگارش کرده است.

 

سم ریمی تهیه کننده مبحوس در مورد این فیلم گفته است که فیلمنامه این فیلم آنقدر بی نقص است که حتی بواسطه آن توانسته اند توجه آنتونی هاپکینز که تقریباً می توان آن را بهترین بازیگر تاریخ دانست را جلب کنند.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 19 بهمن سال 1401 هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید