12
4222
3
1 سال پیش
تریلر رسمی سریال Velma منتشر شد: احتمالاً می دانید که سریال ولما (Velma) قرار است در تاریخ 12 ژانویه...

تریلر رسمی سریال Velma منتشر شد: احتمالاً می دانید که سریال ولما (Velma) قرار است در تاریخ 12 ژانویه سال 2023 پخش خودش را از «اچ‌ بی او مکس» آغاز کند و حالا این شبکه دقیقاً یک روز قبل از آغاز سریال اولین تریلر رسمی فصل اول را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

همگی ما در دوران کودکی عاشق کارتون های اسکوبی دو بوده ایم و آن ها را تماشا کرده ایم، و حالا اچ بی او تصمیم گرفته است که سریالی اسپین آف، با تمرکز بر روی شخصیت ولما را بسازد.

 

طبق خلاصه داستانی که از این انیمیشن مخصوص بزرگسالان منتشر شده است و با توجه به تریلر می توان گفت که داستان این سریال پیش از شکل گیری گروه پنج نفره آن ها آغاز می شود.

 

از صداپیشگان این سریال می توان اشاره کرد به: «سم ریچاردسون» در نقش «شگی راجرز»؛ «کنستانس وو» در نقش «دافنه بلیک» و «گلن هاوتون» در نقش «فرد جونز».

 

«چارلی گرندی»، «هوارد کلاین» و «سم رجیستر» تهیه کنندگان اجرایی این پروژه می باشند و این انیمیشن توسط «برادران وارنر انیمیشن» تولید شده است.

 

در این انیمیشن «میندی کالینگ» صداپیشگی شخصیت ولما را انجام داده است؛ پیش از این شاهد صداپیشگی این هنرمند در انیمیشن من نفرت‌انگیز (Despicable Me 2010) نیز بوده ایم.

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • ariashanehsaz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فازشون رو نمیگیرم ! اخه لعنتیا ولما سفید پوسته اینم دیگه انیمیشنه دستتون بازه تو طراحی کارکتر چرا باید سیاه پوستش کنید ؟ حالا اگه فیلم بود میگفتیم بازیگر مناسبش رو پیدا نکردن که سفید پوست باشه ولی انیمیشن؟ من اصلا نژاد پرست نیستم ولی دیگه دارن شورش رو در میارن.

  • Samajoon
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چرا آخه باید ولما رو سیاه پوست بسازن توی اصلیش که سیاه نیست فازشون رو درک نمی‌کنم😐

  • mahdiqx
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دیگه شورش در اومده همه رو سیاه کردن که هیچی همجنسگرا هم که شدن واقعا چرت ترین چیزی که میشه ساخت