4
2808
0
1 سال پیش
بازیگر سریال بازی تاج و تخت در فصل دوم سریال Loki ایفای نقش می‌کند: چندی پیش بود که خبر...

بازیگر سریال بازی تاج و تخت در فصل دوم سریال Loki ایفای نقش می‌کند: چندی پیش بود که خبر به پایان رسیدن فیلمبرداری فصل دوم سریال محبوب «دیزنی پلاس» یعنی لوکی (Loki) را اعلام کردیم؛ و حالا امروز «ددلاین» در خبری انحصاری اعلام کرده است که «کیت دیکی» بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در فصل دوم این سریال ایفای نقش خواهد کرد.

 

لوکی با بازی «تام هیدلستون» در دنیای سینمایی مارول اتفاق می افتد؛ این سریال داستان زمانی را روایت می کند که لوکی یا همان خدای شرارت با سازمان مغایرت‌های زمانی بعد از دزدیده شدن معکب کیهانی به مشکل می خورد.

 

تا زمان انتشار این خبر در تاریخ 12 آذر سال 1401 همچنان هیچ اطلاعاتی درمورد نقشی که کیت دیکی قرار است در آن ظاهر شود به بیرون درز پیدا نکرده است اما با توجه به شنیده ها می توان گفت که او نقش یک شخصیت شرور را بازی می کند.

 

از دیگر بازیگرانی که در این فصل ایفای نقش می کنند می شود اشاره کرد به: «اوون ویلسون»، «گوگو امبتا را»، «سوفیا دی مارتینو»، «یوجین کوردرو»، «تارا استرانگ» و «رافائل کاسال».

 

«جاستین بنسون» و «آرون مورهد» کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی فصل دوم این سریال را بر عهده داشتند. همچنین «اریک مارتین» سرپرست نویسندگان این فصل سریال بوده است.

 

تا لحظه انتشار این خبر همچنان تاریخ رسمی ای برای آغاز فصل دوم این سریال اعلام نشده است اما تولید کنندگان سریال گفته اند که سریال در سال 2023 پخش خواهد شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید