3
5901
2
1 سال پیش
سه بازیگر دیگر به فصل چهار True Detective اضافه شدند: «آکا نیویانا»، «ایزابلا استار لابلان» و «جوئل دی مونتگراند»...

سه بازیگر دیگر به فصل چهار True Detective اضافه شدند: «آکا نیویانا»، «ایزابلا استار لابلان» و «جوئل دی مونتگراند» به فصل چهارم سریال محبوب و معروف «اچ بی او» یعنی کاراگاه حقیقی (True Detective) اضافه شده اند. این بازیگران در کنار بازیگران نقش اصلی این فصل یعنی «جودی فاستر» و «کالی رییس» ایفای نقش خواهند کرد.

 

در خلاصه داستان این فصل آمده است: هنگامی که شب طولانی زمستان در «انیس» واقع در «آلاسکا» فرا می رسد، شش مرد که ایستگاه تحقیقاتی «تسالال» در قطب شمال را اداره می کنند بدون هیچ ردی ناپدید می شوند. دو کاراگاه یعنی «لیز دانورز» و «اوانجلین ناوارو» باید با بخش تاریک درون خود رو به شوند و در میان حقیقت هایی که سال ها در میان یخ ها بوده اند به جستجو بپردازند.

 

پیش از این سه بازیگر «جان هاکس»، «کیستوفر اکلستون»، «فیونا شاو»، «فین بنت» و «آنا لمبه» به این سریال پیوسته بودند.

 

این فصل سریال «True Detective: Night Country» نام دارد و «ایسا لوپز» سازندۀ آن است. فصل چهار اول فصلی خواهد بود که توسط «نیک پیزولاتو» نوشته و اجرا نشده است؛ او اما سمت تولید کننده اجرایی خود را حفظ کرده است.

 

تا زمان انتشار این خبر در 5 آبان 1401 همچنان هیچ خبر رسمی ای درمورد تاریخ پخش و یا تریلری از این فصل پر بازیگر و عوامل منتشر نشده است.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • parisovic
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بیاید قبول کنیم هیچ کس فصل یک به بعدو ندیده

  • Matin Mehr
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فصل اولش بسیار پرمعنا و فلسفی بود.