دانلود فیلم چهار انگشت
مشاهده تریلر
3.6/10602 Votes

دانلود فیلم چهار انگشت

1 Comment
0 امتیاز منتقدین
3.67 از 3 امتیاز

درباره فیلم ، دانلود فیلم چهار انگشت

دانلود رایگان فیلم چهار انگشت

چهارانگشت (Four Fingers) یک فیلم کمدی ، خانوادگی محصول ۱۳۹۷ ایران به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته است. فیلم چهارانگشت در کشورهای کامبوج ، تایلند و ایران فیلمبرداری شده‌است. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است و از جمله فیلم های اکران نوروز ۹۸ می‌باشد. فیلمی که برخی از دیالوگ‌های آن در سینماهای حوزه هنری با صدای بوق جایگزین شده اند!

حامد محمدی بعد از ساخت فیلم اکسیدان و فروش نسبتأ موفق آن باز هم فیلمی در همان حال و هوا و با همان بازیگران ساخته است. نام فیلم نیز برگرفته از روایتی است که چندین بار در فیلم از زبان احد بیان می شود: فاصله بین بهشت و جهنم چهارانگشت است! . از بازگران این فیلم میتوان به جواد عزتی، امیر جعفری، ماییداوی وییز و مونا فرجاد اشاره کرد.

 

داستان

 

چهارانگشت داستان مردی مذهبی و متصل به بدنه حاکمیت به نام احد فاتحه ای (امیر جعفری) است که به کمک مدیر برنامه خود نادر ایستاده (جواد عزتی) به نام سفر به مکه راهی کامبوج می‌شود تا زن صیغه‌ای خود را ملاقات کند، اما متوجه می شود همسر موقتش بدون اطلاع او به تایلند رفته است، او به همراه ایستاده به تایلند می‌رود تا همسرش را پیدا کند و سرانجام می فهمد او با مردی آمریکایی ازدواج کرده و اکنون نیز باردار است…

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • arian1212
    گزارش اسپویل
    (4 سال پیش)

    جالب بود