3
4180
0
5 سال پیش
نگاهی به فضانورد افسانه ای نیل آرمسترانگ، که در سفری قهرمانانه به فضا در تاریخ بیستم جولای ۱۹۶۹ به...

نگاهی به فضانورد افسانه ای نیل آرمسترانگ، که در سفری قهرمانانه به فضا در تاریخ بیستم جولای ۱۹۶۹ به اولین فردی تبدیل شد که پا به ماه نهاده است.

آخرین‌باری که «دیمین شزل» و «رایان گاسلینگ» با یک‌دیگر همکاری داشته‌اند به فیلم “لا لا لند” در سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد که مجموعی از رقص و آوازخواندن بود. هم‌اکنون جدیدترین همکاری این دو “اولین مرد” (First Man 2018) نام دارد که در مورد داستان زندگی «نیل آرمسترانگ»، اولین انسانی که بر روی کره ماه قدم گذاشت، و ماموریت سخت آپولو می‌باشد.

همانطور که پیداست، شزل کارگردان فیلم بوده و گاسلینگ ایفای نقش آرمسترانگ را برعهده دارد. فیلمنامه این فیلم توسط «جاش سینگر» و «نیکول پرلمن» بر اساس کتاب “اولین مرد:زندگی نیل آرمسترانگ” نوشته، «جیمز آر. هانسن»به رشته تحریر درآمده‌است. تمرکز اصلی فیلم بر روی آرمسترانگ و همسرش «جنت»، با هنرنمایی «کلر فوی»، در بین سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ بوده و فداکاری‌ها و تاوان‌هایی که آرمسترانگ در حین انجام خطرناک‌ترین ماموریت تاریخ بشر انجام داد بازگو می‌کند.

از دیگر بازیگران سرشناسی که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به «کوری استول»، «کایل چندلر»، «جیسون کلارک» و «جان برنثال» اشاره کرده. “اولین مرد” در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا به صورت گسترده اکران خواهد شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید