کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez48.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.

دانلود سریال The Tattooist of Auschwitz با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
8/1013.4K Votes

دانلود سریال The Tattooist of Auschwitz

99 Comments
4.05 از 94 امتیاز
وضعیت: تمام شده (1 فصل)

نظرات کاربـران

99
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
مرتب‌سازی:
  • pegahpsr
    گزارش اسپویل
    (1404/11/30)

    تماشای این سریال بسیار زیبا، بسیار الهام‌بخش و بسیار ویران گر(از بعد روانی) رو به همه پیشنهاد می کنم

  • parisaomran
    گزارش اسپویل
    (1404/09/07)

    شاهکاره ببینید حتما🥲♥️

  • reza-1364
    گزارش اسپویل
    (1404/07/30)

    به قدری تلخ و غم انگیز هستش که نتونستم بیشتر از یک قسمت در روز نگاه کنم.به طور وحشتناکی ذهن و روح انسان رو درگیر خودش میکنه.و مدام از خودت میپرسی که دلیل اینهمه خشونت و جنایت افسارگسیخته چی بوده؟واقعا چرا یه شخص (فاشیست و جنایتکار به نام هیتلر ملعون) به خودش این حق رو داده که زندگی میلیونها انسان بیگناه رو (کودک و پیر) در سراسر این کره ی خاکی نابود کنه اون هم بدون هیچ دلیلی تاکید میکنم بدون هیچ دلیلی.به یاد تک تک کشته شدگان جنگ جهانی دوم

  • Bijan.Ep
    گزارش اسپویل
    (1404/07/21)

    داستان و فیلمنامه هر دو ضعیف است. البته خشونت آلمانی‌ها نسبت به یهودیان را خوب گفته اما آلمانی‌ها را کودن و خِنگ نشون داده. غم‌انگیز است. چیز جدیدی ندارد. باورناپذیر است. امتیاز من حداکثر شش از ده.

  • Mehdi
    گزارش اسپویل
    (1404/05/01)

    شاهکار

  • 09124121170
    گزارش اسپویل
    (1404/02/16)

    بسیار فیلم زیبایی بود همه فیلم های درباره فاجعه هولوکاست و دیدم و همیشه متاسف و غمگین شدم . این فیلم هم که بر اساس واقعیت و شخصیت لالی سکالوف بود بی نظیر بود

  • Itsshaqayeq
    گزارش اسپویل
    (1404/02/10)

    واقعا فیلم قشنگی بود ممنون از کسایی که صادقانه راجب فیلم نظر دادن🙏🏻

  • Habbeh
    گزارش اسپویل
    (1404/01/31)

    چقدر قشنگ و غم انگیز بود.

  • alireza66z
    گزارش اسپویل
    (1404/01/22)

    روند سریال کند بود و یه جاهایی حوصله سر بر میشد ، این ژانر اینقدر توش اثار شاهکار هست که باید خیلی خوب باشی تا به چشم بیای ، به نظرم اونقدرا خوب نبود امتیاز من ۷ ، ۳۷ ساله ، فیلمباز از تهران 🙃