کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez50.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.

دانلود انیمه Dr. Stone با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
8.1/1034.3K Votes

دانلود انیمه Dr. Stone

154 Comments
4.72 از 99 امتیاز
وضعیت: در حال پخش

نظرات کاربـران

154
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
مرتب‌سازی:
  • arsena
    گزارش اسپویل
    (1404/07/25)

    قسمت بعدی کی میاد؟ یعنی رفت تا سال دیگه؟ =((

  • avatar2000
    گزارش اسپویل
    (1404/07/05)

    این انیمه رو زندگی کردیم!

  • saeedmrdmusic
    گزارش اسپویل
    (1404/06/31)

    این اولین انیمه ایه که دیدم. واقعا جذابه و ارزش دیدن داره، دیدگاهمو نسبت به انیمه عوض کرد

    • Parsag.h5298
      گزارش اسپویل
      (1404/07/03)

      اتک ان تایتان ببین

  • blu__gg
    گزارش اسپویل
    (1404/06/12)

    اینکه این آخرین فصل این انیمه اس اشکمو در میاره😭

    • yalda1707a
      گزارش اسپویل
      (1404/06/25)

      جدیی…. من فکرمیکردم که یک فصل دیگه هم داره ……🤧

    • Mahdi-RE
      گزارش اسپویل
      (1404/07/04)

      آخرین فصل ک هس ولی خب هنوز حالا حالا ها کار داره واسه همینه ک این فصلو چند پارتش کردن

  • ashkan1996
    گزارش اسپویل
    (1404/05/26)

    به نظرم انیمه ایه که همه سنین میتونن ببینن و استفاده کنن 👌

  • es_mahdii9
    گزارش اسپویل
    (1404/05/05)

    ادامه سریال کی میاد؟

    • DeadCode
      گزارش اسپویل
      (1404/05/06)

      هر هفته جمعه یک قسمت میاد

  • golnoosh6191
    گزارش اسپویل
    (1404/04/29)

    واقعا خیلی زیبا و فوق العادست. از این انیمه هاست که همش کنجکاوی ببینی قسمت بعدش چی میشه قشنگ بشینی پاش تا تموم نشه نمیتونی رهاش کنی.

  • pouya_vA81
    گزارش اسپویل
    (1404/04/29)

    از قسمت چند پارت جدیده

    • DeadCode
      گزارش اسپویل
      (1404/04/30)

      از قسمت 13

  • Loona
    گزارش اسپویل
    (1404/04/21)

    به‌به بالاخره پارت بعدیش هم اومد

  • hosSPOR
    گزارش اسپویل
    (1404/03/12)

    واقعا انیمه زیباییه الان بار دومم هست میحام نگاه کنم اونم از اول

  • ramin1775
    گزارش اسپویل
    (1404/01/14)

    قطعا پارت دومش عالیه از دستش ندین انیمه ی خیلی خفنیه تو ژانر خودش

  • Mahdi-RE
    گزارش اسپویل
    (1404/01/11)

    نمیدونم چ داستانیه همه انیمه ها یهویی باهم تموم میشن و چندماه تو خماری باید بمونیم و بعد چندماه یهویی همشون فصل جدید شروع میشه جوری ک دیگ نمیدونی کدومو اول ببینی

    • ramin1775
      گزارش اسپویل
      (1404/01/14)

      این پارت اولش بود پارت دوم همین فصل ماه جولای میاد که میشه تیرو مرداد …. سه ماه دیگه ادامه ش میاد مهدی جان

      • Mahdi-RE
        گزارش اسپویل
        (1404/04/20)

        دمت گرم داداش همینطوری هم ک گفتی شد الان تیر ماهه و قسمت جدیدش اومده

  • Loona
    گزارش اسپویل
    (1404/01/09)

    آندرریتده و قطعا ارزش دیدن رو داره

  • MinBlume
    گزارش اسپویل
    (1404/01/09)

    فصل پنجم کی میاد؟

  • masmas1600
    گزارش اسپویل
    (1404/01/01)

    خيلي جالب و علمیه ، مخصوص شیمی دوستهاست، علم رو بسیار زیبا نشون داده ، حالا د ر ایران همه فکر در رفتن از کلاسند

    • Ahoo111
      گزارش اسپویل
      (1404/02/15)

      چون مثل همه چیز دیگه سیستم آموزشی هم مزخرفه. من خودم عاشق فیزیک بودم ولی الان ترک تحصیل کردم. وقتی به فساد زمان بدی به همه جا نفوذ میکنه