7
2623
1
4 روز پیش
اولین تریلر از فیلم عاشقانه و کمدی و ترسناک “Your Monster” با بازی ملیسا باررا منتشر شد.   ملیسا...

اولین تریلر از فیلم عاشقانه و کمدی و ترسناک “Your Monster” با بازی ملیسا باررا منتشر شد.

 

ملیسا باررا بازیگر فیلم‌های “Scream 2022” و “Scream VI” به خاطر مصاحبه‌ای که در مورد جنگ اسرائیل و فلسطین داشت، توسط استدیوی Spyglass Media از فیلم “Scream 7” اخراج شد. حالا او نقش اصلی فیلم “Your Monster” را به دست آورده است. فیلمی که باررا قبلا “فیلم موزیکال عاشقانه و کمدی و ترسناک” آن را توصیف کرده است.

 

“Your Monster” که توسط کارولاین لیندی نوشته و کارگردانی شده است توسط نشریه‌ی The Hollywood Reporter اینگونه توصیف شده است: آمیزه‌ای از تیکه‌ها و طنزهاست. به نظر می‌آید تریلر فیلم صحنه‌های موزیکال و آهنگینش را قایم میکند و احتمال دارد در فیلم ملیسا باررا (که قبلا در فیلم موزیکال “In the Heights” نیز حضور داشت) خوانندگی کند.

 

لورا فرانکو (با بازی ملیسا باررا) پس از اینکه زندگیش از هم می‌پاشد، با یک هیولای وحشتناک اما به شکل عجیبی جذاب (با بازی تامی دویی) آشنا میشود که در کمدش زندگی میکند. هیولا به او کمک میکند تا دوباره روی پای خود بایستد. فیلم یک کمدی عاشقانه و ترسناک در مورد شخصی است که عاشق خشم درونیش میشود.

 

ملیسا باررا در نقش لورا فرانکو، تامی دویی (بازیگر سریال “Casual”) در نقش هیولا (او در فیلم کوتاه به همین نام نیز همین نقش را بازی کرده بود)، ادموند داناوان (بازیگر سریال “Tell Me Lies”) در نقش دوست پسر سابق لورا، مگان فیهی (بازیگر سریال “The White Lotus”) و کیلا فاستر (بازیگر سریال “The Deuce”) بازیگران این فیلم هستند.

 

این اولین تجربه‌ی کارگردانی کارولاین لیندی در یک فیلم بلند است و این فیلم را بر اساس فیلم کوتاهش در سال 2019 به همین نام ساخته است.

 

“Your Monster” قرار است در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • ᴋ-ᴀ-ʀ-ᴍ-ᴀ
    گزارش اسپویل
    (4 روز پیش)

    منو یاد دیو و دلبر انداخت ولی از حق نگذریم ملیسا باررا دلبریه