4
1418
0
1 هفته پیش
استدیوی یونورسال دومین تریلر از فیلم “Wicked” را با بازی آریانا گرانده منتشر کرد.   این فیلم اقتباسی از...

استدیوی یونورسال دومین تریلر از فیلم “Wicked” را با بازی آریانا گرانده منتشر کرد.

 

این فیلم اقتباسی از نمایش موزیکال محبوب تئاتر برادوی است و گلیندا (با بازی آریانا گرانده) و الفابا (با بازی سینتیا اریوو) دو آهنگ معروف این نمایش موزیکال به نام‌ها “محبوب” و “به چالش کشیدن جاذبه” را نیز می‌خوانند.

 

“Wicked” پیش در آمدی بر فیلم “The Wizard of Oz” است و وقایع قبل از ورود دوروتی به مسیر آجری زرد را شرح میدهد و الفابا که به خاطر پوست سبز رنگش طرد میشود و تبدیل به جادوگر بدجنس غرب میشود. “Wicked” داستان یک دوستی نامتعارف (که بعدا تبدیل به دشمنی میشود) بین الفابا و گلیندا را نمایش میدهد که برای اولین بار در کلاسی در دانشگاه شیز با یکدیگر آشنا شدند و سوال مهمی را مطرح میکند. آیا آدم‌ها بدجنس به دنیا می‌آیند یا بدجنسی به وجوشان رخنه میکند؟

 

جان ام چو که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی نظیر “Crazy Rich Asians” و “In the Heights” را در کارنامه دارد، کارگردانی این اقتباس دو قسمتی را بر عهده دارد.

 

آریانا گرانده در نقش گلیندا، سیتیا اریوو در نقش الفابا، جاناتان بیلی در نقش فیرو، میشل یئو در نقش مادام موریبل مدیر دانشگاه شیز، ایتن اسلیتر در نقش باگ و بوون ینگ در نقش فانی بازیگران این فیلم خواهند بود.

 

آریانا گرانده در مورد بازی در این فیلم گفت: وقتی 10 سالم بود افتخار بزرگی نصیبم شد و نمایش “Wicked” را در برادوی با بازیگران اصلی تماشا کردم و فوراً پیوندی را باهاشون حس کردم. او همچنین ادامه داد: قول میدم خیلی از نقش گلیندا مراقبت کنم.

 

قسمت اول فیلم “Wicked” قرار است در تاریخ 27 نوامبر (7 آذر) و قسمت دوم فیلم در تاریخ 26 نوامبر سال 2025 میلادی (چهارم آذر سال 1404) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید