4
7759
0
1 سال پیش
سریال The White Lotus برای فصل سوم تمدید شد: خبر تمدید سریال وایت لوتوس (The White Lotus) به سازندگی...

سریال The White Lotus برای فصل سوم تمدید شد: خبر تمدید سریال وایت لوتوس (The White Lotus) به سازندگی «مایک وایت» برای فصل سوم درحالی منتشر شده است که همچنان فصل دوم این سریال در حال پخش است و تنها سه قسمت از هفت قسمت آن منتشر شده است. فصل سوم از این سریال هم همانند دو فصل قبلـش داستان گروهی از مسافران یک وایت لوتوس متفاوت را روایت می کند. داستان فصل اول این سریال در هاوایی اتفاق می افتاد و فصل دوم سریال در سیسیل اتفاق می افتد.

 

این سریال در جولای سال 2021 پخش فصل اول خودش را آغاز کرد که در ابتدا قرار بود تنها یک سریال محدود باشد و بعد از یک فصل سریال به طور کامل به پایان برسد؛ اما وقتی که فصل اول سریال با استقبال بی نظیر مخاطبین و منتقدین رو به رو شد اچ بی او تصمیم گرفت که این سریال را ادامه دهد. همچنین این سریال تا به حال نامزد دریافت 20 جایزه امی و برنده 10 جایزه امی شده است.

 

در مورد فصل دوم این سریال جا دارد بگوییم که «جنیفر کولیج» تنها بازیگری است که در هر دو فصل سریال حضور داشته است و به جز او مابقی بازیگران به طور کامل عوض شده اند و بازیگران فصل دوم این سریال عبارتند از: «اف موری آبراهام»؛ «آدام دیمارکو»؛ «مگان فیهی»؛ «بئاتریس گرانو»؛ «جون گریس»؛ «تام هالندر»؛ «سابرینا ایمپاچاتوره»؛ «مایکل امپریولی»؛ «تئو جیمز»؛ «آبری پلازا» و «هیلی ریچاردسون».

 

مایک وایت سازندۀ سریال هم در بیانیه ای اعلام کرده است: “خوشحال هستم که باز هم چنین فرصتی در اختیار من قرار گرفته و به شدت از این که دوباره قراره با همکارانم در این پروژه متحد بشم خوشحال هستم.”

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید