4
976
0
4 روز پیش
نتفلیکس اولین تریلر از فیلم کره‌ای و رزمی “Uprising” را منتشر کرد.   در این فیلم خواهیم فهمید که...

نتفلیکس اولین تریلر از فیلم کره‌ای و رزمی “Uprising” را منتشر کرد.

 

در این فیلم خواهیم فهمید که چه باعث شد دو دوست وفادار در میدان نبرد دشمن یکدیگر شوند. کارگردان این فیلم کیم سنگ من است و پارک چان ووک پر آوازه تهیه کنندگی فیلم را بر عهده خواهد داشت. او همچنین به همراه شین چول فیلمنامه را نیز نوشته است. داستان فیلم در اواخر قرن 16 و روی حمله‌ی ژاپن به چوسان کره و در جنگی که به جنگ ایمجین معروف است تمرکز دارد.

 

فیلم “Uprising” روایت جذابی از هرج و مرج علیه جنگ را روایت میکند. ابتدا کودکی دو دوست را به نمایش میگذارد و سپس نوبت به دشمنیشان میرسد. چون یونگ یک برده است و به هنرهای رزمیش شهرت دارد و جانگ ریو ارباب او است و خانواده‌اش از مهم‌ترین خانواده‌های ارتشی است.

 

این فیلم در ابتدا “War and Revolt” نام داشت که بعدا تغییر پیدا کرد. قرار است ابتدا در تاریخ 2 اکتبر در جشنواره‌ی فیلم بین المللی بوسان اکران شود و سپس نه روز بعد به صورت بین المللی در سرویس نتفلیکس پخش شود.

 

جنگ ایمجین از 1592 تا 1598 اتفاق افتاد و نیروهای ژاپنی به رهبری دایمیو هایدیوشی به چوسان کره حمله کردند. این جنگ یکی از بزرگترین و مرگبارترین جنگ‌ها در تاریخ نیروهای دریایی است و بیش از یک میلیون نظامی و غیر نظامی کره‌ای کشته شدند. همچنین کشته‌های زیادی هم بین چینی‌ها و ژاپنی‌ها وجود داشت. تا قبل از حمله به ساحل نورماندی در سال 1944 جنگ ایمجین بزرگترین جنگ نیروهای دریایی محسوب میشد.

 

پارک جانگ (بازیگر نقش جانگ ریو) قبلا در سریال “Hellbound” از نتفلیکس حضور داشته است. کنگ دانگ (بازیگر نقش چون یونگ) نیز در فیلم “Peninsula” بازی کرده بود.

 

“Uprising” قرار است در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) از سرویس نتفلیکس پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید