5
2585
0
1 سال پیش
تریلر فصل سوم سریال Truth Be Told منتشر شد: شبکه «اپل تی‌وی پلاس» اخیراً تریلر سومین فصل سریال افشای...

تریلر فصل سوم سریال Truth Be Told منتشر شد: شبکه «اپل تی‌وی پلاس» اخیراً تریلر سومین فصل سریال افشای حقیقت (Truth Be Told) را منتشر کرده است، این تریلر نمایی از اتفاقاتی که در این فصل رخ خواهند داد به ما می دهد. تمرکز این فصل بر روی جستجو برای پیدا کردن زنان سیاه پوست جوان گم شده و توجه کم توجهی رسانه ها به آن ها خواهد بود. می توانید این تریلر را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

بازیگر برنده جایزه اسکار یعنی «اکتاویا اسپنسر» در این فصل به نقش «پاپی اسکویل» باز خواهد گشت، او در این سریال نقش یک خبرنگار تحقیقاتی را بازی می کند که تبدیل به سازنده پادکست جنایت حقیقی می شود.

 

این سریال توسط «نیشل ترامبل اسپلمن» ساخته شده است و از دیگر بازیگران این سریال می توان اشاره کرد به «لیزی کاپلان»، «الیزابت پرکینز»، «مایکل بیچ»، «مکای فایفر»، «تریسی توماس»، «آرون پال»، «کاترین لاناسا»، «دیوید لیونز»، «کیت هادسن» و «ران سیفس جونز».

 

این سریال، سریالی است که نمی توان آن را دید و به فکر فرو نرفت، این سریال از روی رمانی به قلم «کاتلین باربر» ساخته شده و برای اولین بار در تاریخ 6 دسامبر سال 2019 پخش خودش را از اپل تی‌وی پلاس آغاز کرد.

 

فصل سوم این سریال در تاریخ 20 ژانویه سال 2023 پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید