4
1699
0
1 ماه پیش
اولین تریلر از انیمیشن “Transformers One” در مراسم کمیک کان در شهر سن دیگو منتشر شد. این اولین فیلم...

اولین تریلر از انیمیشن “Transformers One” در مراسم کمیک کان در شهر سن دیگو منتشر شد. این اولین فیلم انیمیشنی کامل از دنیای “Transformers” در 38 سال اخیر است.

 

در این انیمیشن کریس همسورث، برایان تایری هنری، کیگن مایکل کی حضو دارند. کارگردان این انیمیشن جاش کولی (کارگردان انیمیشن Toy Story 4) است و لورنزو دی بوناونتورا تهیه کنندگی این انیمیشن را بر عهده دارد.

 

فیلم داستان منشأ اوراین پکس یا همان اپتیموس پرایم (با صداگذاری کریث همسورث) و دی 16 یا همان مگاتران (با صداگذاری برایان تایری هنری) از زمان صمیمیت تا دشمنیشان در سیاره‌ی سایبرتران را دنبال میکند. کیگن مایکل کی صداگذاری بی 127 را برعهده دارد که نسخه‌ی اولیه‌ی بامبلبی است. همچنین اسکارلت جوهانسون صداگذاری یه ترسفورمر به نام الیتا را بر عهده دارد.

 

اسکارلت جوهانسون به خاطر فیلمبرداری فیلم جدید از دنیای ژوراسیک در مراسم حضور پیدا نکرد. همچنین بازیگران دیگری که در مراسم حضور نداشتند شامل لورنس فیشبورن (صداگذار آلفا تراین)، جان هم (صداگذار استنینل پرایم و استیو بوشمی صداگذار استار اسکریم) بودند.

 

در مراسم کمیک کان ابتدا یک ویدئو از مبارزه‌ی اپتیموس پرایم و مگاتران در فیلم‌های مختلف پخش شد. از کارتون‌های دهه‌ی 80 گرفته تا فیلم‌های لایو اکشن به کارگردانی مایکل بی. تا سپس نوبت به تریلر “Transformers One” رسید تا تماشاگران فرصت این را داشته باشند تا دوستی این دو را قبل از شروع دشمنیشان ببینند.

 

در مراسم مشخص شد که هر سه بازیگر اصلی فیلم در کودکی عاشق ترنسفورمرها بودند و با اسباب بازی‌هایشان بازی کرده بودند. برایان تایری هنری در مورد بازی در نقش مگاتران به تماشاگران گفت: به دلایلی وقتی بچه بودم پدر و مادرم فقط اسباب بازی شخصیت‌های شرور رو برام میگرفتن و من همیشه تبدیل به قهرمانشون میکردم.

 

“Transformers One” قرار است در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید